AnonymBruker Skrevet 9. juni 2011 #1 Skrevet 9. juni 2011 Jeg kjøpte et dame og herreur fra "Rolex" fra en bekjent av en bekjent til min sønn og svigerdatter til bryllupsgave, og 3 dager etter de fikk den så ble den ødelagt, Jeg hadde brukt 50 000 på dem tilsammen og nå ser sønnen på meg som en gnien jævel og er flau over meg. Familievenner snakker bak ryggen på meg og jeg føler meg veldig deppa. Har prøvd å forklare men ingen tror på meg. Har letet etter han som solgte meg dem, men han er ikke å bli funnet. Har gått til politiet, men de sier at jeg ikke kan gjøre noe med det fordi de har ikke det som prioritet. Jeg håper ikke sønnen min hater meg, men jeg vet han er veldig flau over meg.. Hva skal jeg gjøre? Jeg har ikke råd til å kjøpe nye rolex klokker til dem.
Gjest Fable Skrevet 9. juni 2011 #2 Skrevet 9. juni 2011 Skurra det ikke litt når du kjøpte det av en bekjents bekjent? Man handler da helst rolex hos en forhandler, så om det skjer noe så får man levert tilbake og man har gyldig kvittering og alt er på plass. Etterpå klokskap, men lurer jo på hvorfor du gjorde det sånn når det var snakk om så mye penger. 4
Dubbedingsen Skrevet 9. juni 2011 #3 Skrevet 9. juni 2011 Så nå har du kansje lært at å handle i smug ikke er så bra? Tror du er troll jeg 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå