Gå til innhold

Slave/herskerinne

Fremhevede innlegg

Gjest Ikke helt der
Skrevet

Traff en ok fyr for en tid siden, som anstrengte seg veldig for å få meg på kroken. Når vi er/var sammen er alt fint, når vi er fra hverandre og kommuniserer mye pr sms/skype blir det surr og rør og misforståelser. Han oppfattes tildels som en usikker overanalyserende fjortisjente til tider-og oppfører seg som en dramaqueen. Og det han liker å snakke mest om på sms er da at han vil være slaven min. Han vil brukes som toalett og askebeger og kles opp i "horetøy", maske, hundehalsbånd...

Såvidt jeg har forstått har han enda ikke levd ut noe av dette (vi er begge godt voksne) annet enn det han og jeg bedrev sist vi var sammen. Jeg har aldri eid en vibrator en gang, og synes kanskje det er litt sært å kle seg ut for et morranummer når man liksom er nyforelsket?

Jeg lurer på om jeg ikke er den han trenger/leter etter, siden jeg ikke er en fullbefaren dominatrix og har problemer med å bæsje med ham vegg i vegg...?

Det har vært mye sirkus i det siste pga disse lystene hans. Og da spesielt det er alt han snakker om når vi kommuniserer skriftlig, men blir flau dersom jeg prøver å snakke om det med klær på face to face...

Har forklart ham at dette er nytt for meg og at Rom ikke var bygget på en dag, lære å krype før man kan løpe osv...

Vurderer å gi opp hele fyren.... Noen som har innspill?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som en kjip situasjon! Er det ikke din kopp med te så er det jo ikke det..:) Du må rett og slett sette noen grenser for deg selv, forklare han dem klart og tydelig og ikke vike fra dem.

Jeg skjønner veldig godt at du ikke vil være med på all slags ablegøyer når du ikke er vant til det, hadde ikke likt det selv jeg!

Synes han virker som en sutrende og avtennende fyr, men det er bare min mening!

AnonymBruker
Skrevet

Du kjenner innerst inne i deg selv om det her er noe du kan tenkte deg å utforske. Bare se på fantasiene dine.

Dette er såpass spesielt og passer ikke for alle. I tillegg så er det flere kvinner enn menn som er sub (underdaning). Begge parter må være komfortable med rollen sin og tillit og trygghet er det vesentlige her.

Jeg vet med meg selv at det å være den dominante ikke passer meg. Jeg kan ta styring en og annen gang, men det er ikke i nærheten av å være dominant.

• Liker 2
Gjest Fable
Skrevet

Om du velger å fortsette med fyren, men ikke ønsker å ta del i fetisjen hans, så blir vel det ett problem etterhvert. Er ikke noe man bare kan legge fra seg helt uten videre.

Om du ønsker å prøve, så gjør du det.

Om du ikke ønsker å prøve, men gjør det uansett så blir det kanskje litt krampaktig.

Høres mer ut som dere er på hver deres planet når det gjelder seksualitet. Så personlig ville jeg funnet en som matchet bedre.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Det må jo være en grunn til at du ikke har gitt ham opp. Hvis dere er forelsket begge to spiller det vel ingen rolle at du ikke har erfaring med dette før. Nå har jeg erfaring med litt av hvert, men om jeg traff en jente som hadde noen fantasier jeg ikke hadde vært med på før er det ikke utenkelig at jeg kunne vurdert å hjelpe henne å virkeliggjøre dem. Så lenge det ikke gikk på noe jeg fant direkte avtennende eller noe jeg av en eller annen grunn ikke kunne være med på. Det er spennende å utvide sin seksuelle horisont, og jeg ville i hvert fall aldri latt andre (f.eks KG-brukerne) få innflytelse på hva jeg og dama skal gjøre i vårt seksualliv.

Er sex skittent? Bare hvis sexen er god, sier Woody Allen. Det er noe i det. Det er alltid et potensiale for en utvidelse og grenseoverskridelse i seksualiteten. Hvis man tør og har lyst til å utforske dette landskapet. Så i stedet for å se på dette som et problem kan du jo se om det gir resonans i deg, om det kanskje kan være spennende med muligheter til å møte hverandre på måter du aldri har møtt noe menneske før. Eller om det bare er stress og styr og du egentlig skulle ønske han var mer "straight". Om det siste er tilfelle er dere kanskje ikke en så god match.

Endret av Cuckold
Gjest TS igjen
Skrevet

Det jeg oppfatter som mest stress er at han ikke kan snakke om det med klær på, jeg føler han forventer for mye på veldig kort tid og driver og pusher meg veldig med mas om at han elsker meg, vil gifte seg etter bare noen ukers bekjentskap, for så å trekke seg helt unna når jeg begynner å engasjere meg mer... Og unnskyldningen for å trekke seg unna var at han syntes jeg virket fjern og reservert. Påstår han ikke er sjalu, og lirer av seg sarkasmer om mine beundrere og at jeg sikkert kommer til å knulle andre når jeg drar hjem...blææh

Skrevet

Det jeg oppfatter som mest stress er at han ikke kan snakke om det med klær på, jeg føler han forventer for mye på veldig kort tid og driver og pusher meg veldig med mas om at han elsker meg, vil gifte seg etter bare noen ukers bekjentskap, for så å trekke seg helt unna når jeg begynner å engasjere meg mer... Og unnskyldningen for å trekke seg unna var at han syntes jeg virket fjern og reservert. Påstår han ikke er sjalu, og lirer av seg sarkasmer om mine beundrere og at jeg sikkert kommer til å knulle andre når jeg drar hjem...blææh

Høres jo unektelig litt sært ut. Men dette er jo slik du opplever situasjonen da, det er vel ikke sikkert han opplever det helt på samme måte, verden fortoner seg ofte litt ulikt sett fra ulike vinkler. En mulighet er jo også at han faktisk prøver å si deg at han ville like at du knuller andre, det er en del menn som tenner på sjalusi, jeg er selv en av disse. ;) Men dette er jo bare et skudd i blinde, det kan like gjerne være at han faktisk er litt vel sjalu.

• Liker 1
Gjest Ts igjen
Skrevet

Sa han kunne få se på mens jeg gjorde det med en annen, stroppet fast på en stol, men nei, han ville ha meg for seg selv....

Skrevet

Sa han kunne få se på mens jeg gjorde det med en annen, stroppet fast på en stol, men nei, han ville ha meg for seg selv....

Hehe, ja, men da har du jo selv vært inne på tanken. Tror du har alle forutsetninger for å greie dette, så spørsmålet er om du synes det er spennende, eller om du synes der er litt ekkelt at dere gjør ting litt på siden av A4-repertoaret.

Og så bør du kanskje bare si klart fra at du liker tanken (hvis du gjør det), men ikke å bli pushet og presset, så han må ikke være så ivrig på å gjøre alt på en gang at han dreper lysten i deg.

Skrevet

bare gi han litt deng, og si hvis han fortsetter maset sitt låser du han inne på boden i ett døgn! :takke:

• Liker 2
Gjest Ts igjen
Skrevet

Jeg får prøve å få snakket ut med ham. Det enkleste hadde selvsagt vært om han var like A4 i senga som han prøver å fremstå utenfor, men sex-biten sammen med dramaqueentendensene blir litt i overkant. Jeg synes vi hadde en såpass good thing going at jeg ikke greier å gi faen i ham, samtidig som at ingen har de siste årene greid å få meg like irritert og forbanna som ham-mest pga det jeg liker å kalle kjerringgnål...

Deng har jeg tenkt på mange ganger, bare synd at som regel når jeg har fått slike lyster, har han vært for langt unna ;)

Skrevet

Men tenk så lurt da, han får levd ut sine masochistiske fantasier og bli satt i "bur" og du får ut frustrasjon og kan stikke ut og gjøre hva du vil så lenge! :D Perfekt! ;D

Gjest Ts igjrn
Skrevet

Det enkleste hadde vært å slippe frustrasjonene, men så enkelt skal det neppe være... ;)

Har snakket såvidt med ham og sagt jeg kan være villig til å fortsette, men vi må treffes og få ryddet opp først. Så får vi se! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...