Gå til innhold

Treningstilbud gjennom jobb

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

1. Hvilke tilbud har du? Er det f.eks treningsstudio? Begrenset/ubegrenset tilgang/bruk?

2. Betaler jobben alt? Delvis? Skattepliktig fordel for deg?

Jeg håper på å få gjennomslag på min arbeidsplass at vi ansatte kan få benytte treningsstudio, på fritiden selvfølgelig, men på firmaets regning, ev at vi betaler en egenandel. Synes det høres ut som "alle" har et slikt tilbud på sin arbeidsplass, unntagen oss på min arbeidsplass.

Det snakkes så fint om å få ned sykefravær, bedre helsa og ha det sosialt. Ja- svaret er enkelt synes jeg! Gi oss tilbud om å benytte helsestudio!

Så, har dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hos oss så har den mest sentrale stasjonen, treningsrom med ulikt utstyr apparater og manualer, som gjør st du kan trene alle deler av kroppen. det er tigjengelig 24/7. men stasjoner ute i distriktet, har ikke så bra tilbud, der har vi gjerne bare en sykkel en 3dmølle, og noen få lette manualer.

vi har også bedriftsavtale de fleste treningsentrene som sats, elixia, sprek og blid osv. det ligger på rundt 400kr mnd pr pers.

Gjest Ms. Raggsokk
Skrevet

Vi har eget treningsrom der jeg har deltidsjobb. Ikke kjempeflott, men en tredemølle, to spinningsykler og noen apparater. Fri bruk.

Ellers har sommerjobben min avtale med et hotell som har moderne treningsfasiliteter og basseng etc. Det betaler jobben.

AnonymBruker
Skrevet

Min jobb har kommet til at de eneste som ville brukt et slikt tilbud er de som uansett trener. Det er veldig dumt, for jeg vil gjerne ha subsidiert trening, men jeg tror de har helt rett.;)

Gjest Fable
Skrevet

"bare" bedriftsavatale hos Sats tror jeg det var.

Usikker på pris, har ikke sjekket fordi jobben er aktiv nok som den er allerede.

AnonymBruker
Skrevet

Min jobb har kommet til at de eneste som ville brukt et slikt tilbud er de som uansett trener. Det er veldig dumt, for jeg vil gjerne ha subsidiert trening, men jeg tror de har helt rett.;)

Akkurat det samme som de sa på min jobb også. Men så fikk vi ny personalsjef, og vips så hadde vi bedriftsavtale med Elexia, gratis trening for alle ansatte. Gjett hvem som er mest ivrige og benytter seg av tilbudet? Jo, de som hadde behov for subsidiert treningstilbud. Ikke alle som har råd til/ har mulighet til å prioritere å betale for treningsstudio.

Ja, TS, vi har fri bruk av Elexia, og min søster har igjennom sin jobb gratis trening hos Sats.

Skrevet

Tilskudd til trening og fri 1,5 time i uken til å trene. Jeg benytter meg av tilbudet.

Skrevet

Gymsal og treningsrom i kjelleren (med ymse utstyr, deriblant et brukbart utvalg av frivekter), fri tilgang, og én time i uka til å trene i arbeidstida. (Og mulighet til å trene mer bare man stempler ut). Bruker det, ja.

Skrevet

Får redusert pris på medlemskap på Family Sports Club. Greit, men mener egentlig at det burde settes mer pris på at vi holder oss i form.. Ikke at jeg ikke ville gjort det uansett, men sykefraværet til oss på jobben som trener minst tre ganger i uker er nesten null. Og det kan man IKKE si om de kollegaene mine som er "redde" for fysisk aktivitet!

AnonymBruker
Skrevet

Jeg får ikke trening gjennom jobben.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...