Gjest Imsdal Skrevet 9. juni 2011 #1 Skrevet 9. juni 2011 La oss si at jeg søkte på Kari Nordmann for noen uker tilbake på facebook. Jeg la henne ikke til som venn, jeg skulle bare snoke litt. Internettloggen er slettet, men når jeg begynner å skrive inn "Ka . . " så kommer Kari Nordmann opp som et alternativ. (Når jeg for eksempel skal inn på profilen til noen på vennelista mi, som har noen av de samme bokstavene i navnet). Hvordan får jeg slettet hvem jeg har snoket på? Slik at de ikke kommer opp i den rullgardina..
Litia Skrevet 9. juni 2011 #2 Skrevet 9. juni 2011 (endret) Hvilken nettleser bruker du? Eller mener du inne på facebook? Da er vel ikke nettleser så veldig relevant. Endret 9. juni 2011 av Litia
Gjest Imsdal Skrevet 9. juni 2011 #3 Skrevet 9. juni 2011 Hvilken nettleser bruker du? Eller mener du inne på facebook? Da er vel ikke nettleser så veldig relevant. Inne på selve facebook ja. Bruker Windows, men det hjelper ikke om jeg sletter loggen på der, facebook vet vist fortsatt hvem jeg har snoka på Er ikke lett å være nysgjerrig!
Gjest Imsdal Skrevet 9. juni 2011 #5 Skrevet 9. juni 2011 Er det virkelig så viktig å slette det da? Tydeligvis, siden jeg gidder å lage en tråd for det 6
KaDust Skrevet 9. juni 2011 #6 Skrevet 9. juni 2011 Tror ikke det er mulig. Facebook husker hva du har sett på uansett om du sletter hele internettloggen, og facebook selv har ingen slettelogg, så.
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2011 #7 Skrevet 9. juni 2011 da må jeg si at da er det vel bare å snoke på MANGE som har samme forbokstaver..
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2011 #8 Skrevet 11. juni 2011 Når du begynner å skrive KArl, kommer KAri automatisk opp fordi dere har felles venner - ikke fordi du har snoket på henne 1
Capricorn Skrevet 11. juni 2011 #9 Skrevet 11. juni 2011 (endret) Når du begynner å skrive KArl, kommer KAri automatisk opp fordi dere har felles venner - ikke fordi du har snoket på henne Det tror jeg også. Har oppdaget at navn kommer opp på folk jeg aldri har søkt på fordi vi har felles venner. Kom det automatisk første gangen TS? Edit: Redigerte en merkelig setning...... Endret 11. juni 2011 av capricorn74
Gjest Raindrops Skrevet 11. juni 2011 #10 Skrevet 11. juni 2011 De man har mest kontakt med, eller som man er på profilen til ofte pleier å komme øverst da, det har jeg merket. Men utover det så virker det litt tilfeldig hvem som kommer opp i den gardina.
Spoven Skrevet 11. juni 2011 #11 Skrevet 11. juni 2011 Hvis du er redd for at andre skal legge merke til at Kari på toppen i rullegardina di, så tror jeg nok de fleste er klar over at fb også plukker ut folk som kommer i rullegardina når man søker. Det trenger ikke være felles venner heller, men også om man er fra samme område, medlem i samme gruppe etc, så popper de opp når man skal søke. Jeg søkte på en bare for å snoke, kikket på det jeg hadde tilgang til, navnet lå i rullegardina etpar uker, så forsvant han.
Gjest Imsdal Skrevet 11. juni 2011 #12 Skrevet 11. juni 2011 Det tror jeg også. Har oppdaget at navn kommer opp på folk jeg aldri har søkt på fordi vi har felles venner. Kom det automatisk første gangen TS? Edit: Redigerte en merkelig setning...... Nei, det kom ikke automatisk.. Det er mennesker jeg ikke har noen felles kjente med. Hehe, nå høres jeg jo sikkert ikke helt vel bevart ut :gjeiper: Jeg får opp navn på folk jeg har felles venner med og, men om jeg da feks har søkt på Kari Nordmann da, som jeg ikke har noen felles kjente med, så kommer hun opp som et alternativ i mellom vennene mine, feks venn - venn - Kari Nordmann - venn - venn... De som driver facebook er noen luringer...
Gjest HeidiL Skrevet 14. juni 2011 #13 Skrevet 14. juni 2011 Facebook lagrer alle bevegelsene dine! Jeg venter med gru på den dagen som alle får opp en liste med de som har søkt deg opp..... Det vil bli ganske flaut for mange :-/
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2011 #14 Skrevet 14. juni 2011 Facebook lagrer alle bevegelsene dine! Jeg venter med gru på den dagen som alle får opp en liste med de som har søkt deg opp. Det skjer ikke - og du vet det. 1
Gjest Rampunge Skrevet 16. juni 2011 #15 Skrevet 16. juni 2011 Gå inn på alle profiler som starter med Kar.. Da forsvinner vedkommende kjapt fra listen din.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå