AnonymBruker Skrevet 9. juni 2011 #1 Skrevet 9. juni 2011 Jeg leser ofte at man skal rense huden godt og bruke gode kremer osv. Men jeg vet rett og slett ikke hvilke produkter jeg skal bruke. Hva er forskjellen på rensemelk og toner? Hvilke renseprodukter skal brukes til å fjerne sminke, og hvilke renser bare huden? Jeg bruker nattkrem som jeg vasker vekk om morgenen før jeg påfører dagkrem. Antar da at kremen har gjort jobben sin i løpet av natten og at det er meningen man skal vaske den vekk før nytt lag med dagkrem? Litt av en jungel av hudpleieprodukter som finnes for tiden, gitt...
KaDust Skrevet 9. juni 2011 #2 Skrevet 9. juni 2011 (endret) Rensemelk renser opp shitten dypt i huden din og fjerner sminke, toner vasker og lukker porene. Deretter tar du på fuktighetskrem. Endret 9. juni 2011 av KaDust
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2011 #3 Skrevet 9. juni 2011 så det er et poeng å bruke BÅDE rensemelk og toner? Jeg har så langt bare brukt rensemelk/krem...
KaDust Skrevet 9. juni 2011 #4 Skrevet 9. juni 2011 Jess, rensemelk > toner > fuktighetskrem. Og helst i samme serie selvfølgelig. Jeg bruker det morgen og kveld nå, og har aldri hatt renere hud.
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2011 #5 Skrevet 9. juni 2011 Er nivea sine produkter gode nok, eller bør man helst kjøpe de dyre produktene? TS
KaDust Skrevet 9. juni 2011 #6 Skrevet 9. juni 2011 Jeg bruker Garnier selv, så MÅ ikke ha dyre produkter. Men jeg har aldri likt nivea, for ble så tørr av dagkremen. Men nå har alle forskjellige hudtyper, så du må nesten bare teste å se hva som passer deg best.
Goldilocks Skrevet 9. juni 2011 #7 Skrevet 9. juni 2011 HC har laget en serie med "hudpleie for dummies" innlegg, del 1 om rens, del 2 om toner, del 4 om fuktighetskrem. Finner også mange andre informative hudpleie for dummies innlegg på siden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå