AnonymBruker Skrevet 9. juni 2011 #1 Del Skrevet 9. juni 2011 Trenger virkelig hjelp til noen tanker altså Jeg traff den herlige mannen i helgen, han var så forsiktig, morsom, romantisk, og nesten litt følsom. Vi var sammen i mange timer, spiste frokost sammen på morgningen, og han så til og med en film med meg her, før han måtte gå. Jeg fikk skikkelig inntrykk av at jeg kom til å få se han igjen (siden dette var første gang) , noe jeg absolutt ville. Men jeg har sendt han en melding, men har ikke hørt noe fra han enda. Hvor mange dager, timer skal jeg bruke på å vente på han da? Om han ikke er interessert så kunne kan nå bare sendt en melding og sagt det vel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2011 #2 Del Skrevet 9. juni 2011 Håper at du hører fra han Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bringebærjenta Skrevet 9. juni 2011 #3 Del Skrevet 9. juni 2011 Hvis han er interessert så hører du fra han snart. Men om det går mer enn en uke er han neppe veldig interessert og hører du fra han da må du være klar over at du kan være aktuell fordi han kjeder seg eller bare vil ha litt morro. Se det an, men ikke vent for lenge. Når menn er interesserte så svarer de. Lykke til! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2011 #4 Del Skrevet 9. juni 2011 Liker å tenke at hvis han ikke var interessert så ville ikke han brukt så mange timer på meg her hjemme vel? Hmm takker for svar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bringebærjenta Skrevet 9. juni 2011 #5 Del Skrevet 9. juni 2011 Nei, det er lett å tro at han ikke ville bruke mye tid på deg da nei. Får bare håpe det beste. Men bruker han kjempelang tid uten noen spesiell grunn så er han ikke veldig interessert altså. Kan ikke skylde på at han ikke turte ta kontakt heller når du tok det første steget. Men håper virkelig han tar kontakt snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AlleOpptatt Skrevet 9. juni 2011 #6 Del Skrevet 9. juni 2011 Nei, det er lett å tro at han ikke ville bruke mye tid på deg da nei. Får bare håpe det beste. Men bruker han kjempelang tid uten noen spesiell grunn så er han ikke veldig interessert altså. Kan ikke skylde på at han ikke turte ta kontakt heller når du tok det første steget. Men håper virkelig han tar kontakt snart! Kanskje jeg rett og slett skal legge vekk hele mannetanken, og komme meg videre. Og hvis jeg skulle få melding, så får jeg heller ta det der etter. Bli positivt overrasket Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bringebærjenta Skrevet 9. juni 2011 #7 Del Skrevet 9. juni 2011 Hvor lenge er det siden du sendte melding da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AlleOpptatt Skrevet 9. juni 2011 #8 Del Skrevet 9. juni 2011 Sendte den på tirsdag, og selv om vi ikke er venner på facebook, så kan jeg se at han har vært aktiv der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bringebærjenta Skrevet 9. juni 2011 #9 Del Skrevet 9. juni 2011 Okay... Du kan ikke sende han en sms istedet? Er ikke alltid jeg får med meg meldinger på facebook. Hvis han ikke svarer på den så VET du i det minste at han ikke er interessert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AlleOpptatt Skrevet 9. juni 2011 #10 Del Skrevet 9. juni 2011 Jo kan jo gjøre det. Men hva skal jeg skrive for å ikke virke masete da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Personlig12 Skrevet 9. juni 2011 #11 Del Skrevet 9. juni 2011 Her tok det nesten to uker fra jeg fikk et: Jeg ringer deg, til han faktisk ringte. Og vi er lykkelig forelsket den dag i dag. Så ikke gi helt opp 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bringebærjenta Skrevet 9. juni 2011 #12 Del Skrevet 9. juni 2011 Nå vet jeg jo ikke hvorfor du vil sende en melding? Om det er for å be han ut eller bare si at det var hyggelig eller om du har noen spørsmål. Men om jeg hadde hatt besøk av en jeg likte ville jeg kanskje skrevet: Hei. Ville bare si det var hyggelig med besøk i helgen. Har du lyst til å finne på noe snart?/Vil du være med på kino til uken?/Håper du har hatt en fin uke så langt, har du planer for helgen?/ Hva het forresten den filmen vi så? Skal anbefale den til ei venninne./Skal vi ta en kopp kaffe en dag? Noe sånt? Det værste som kan skje er at du får et avslag eller at han ikke svarer (som er et ganske klart svar) og da vet du! Mange fisk i havet vettu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AlleOpptatt Skrevet 9. juni 2011 #13 Del Skrevet 9. juni 2011 Nå vet jeg jo ikke hvorfor du vil sende en melding? Om det er for å be han ut eller bare si at det var hyggelig eller om du har noen spørsmål. Men om jeg hadde hatt besøk av en jeg likte ville jeg kanskje skrevet: Hei. Ville bare si det var hyggelig med besøk i helgen. Har du lyst til å finne på noe snart?/Vil du være med på kino til uken?/Håper du har hatt en fin uke så langt, har du planer for helgen?/ Hva het forresten den filmen vi så? Skal anbefale den til ei venninne./Skal vi ta en kopp kaffe en dag? Noe sånt? Det værste som kan skje er at du får et avslag eller at han ikke svarer (som er et ganske klart svar) og da vet du! Mange fisk i havet vettu Har lyst å be han ut, for å bli mer kjent med han Om jeg sender en melding til, og han ikke svarer, så er det dårlig gjort av han .. Kan i det minste gi meg et nei Men jeg sender en ny melding jeg, og ser hvordan det går Takk for svarene deres Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Niema Skrevet 9. juni 2011 #14 Del Skrevet 9. juni 2011 Sendt melding? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AlleOpptatt Skrevet 15. juni 2011 #15 Del Skrevet 15. juni 2011 Sendt melding? Melding ble sendt, melding svart - date nr 2 har vært, og vi har snakket en del sammen etter jeg skrev her inne :-) Magen tar helt av når jeg er med han, tenker på han, snakker med han. Og siden han enda ikke har avsluttet noe, så tar jeg det positivt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå