Myth Skrevet 9. juni 2011 #1 Skrevet 9. juni 2011 Hei, Jeg har en veldig bra kontor stol som ligger hjemme hos meg. Det er laget av tekstil stoff. Problemet er at kjæresten min har brukt stolen og prompet så mye at det har begynt å lukte. Det endte med at jeg tok stolen ut av hagen for å "lufte" den i par dager, men tydligvis så nå lukter det som gammelt skitten tøy. Jeg begynner å bli lei av lukten, men jeg kan heller ikke kaste den, fordi jeg fikk stolen av jobben min tidligere. Det er veldig dyr stol, men veldig komfortabelt. Kunne noen hjelpe meg? Jeg prøvde å google rundt på nettet, men skjønner ikke hva jeg skal gjøre. Litt tips og råd hadde vært veldig snilt!
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2011 #2 Skrevet 9. juni 2011 Har den et grovt stoff kan du kjøpe bilseterens på bensinstasjonen. Gjerne den fra turtle med en gul plastikkbørste på lokket.
Myth Skrevet 9. juni 2011 Forfatter #3 Skrevet 9. juni 2011 (endret) Hva slags produkt er det? Er det spray, skum? Hvordan skal jeg bruke den? EDIT: Er ikke turtle produktene beregnet for bilvask? Endret 9. juni 2011 av Myth
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2011 #4 Skrevet 10. juni 2011 Nylonvask som du får kjøpt i dagligvaren.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå