Envy Skrevet 9. juni 2011 #1 Skrevet 9. juni 2011 Gåten fra Alice i eventyrland. Har aldri fått noe svar Noen som vet? Jeg lurer virkelig på hvorfor en ravn er lik et skrivebord!
CoffeeGirl Skrevet 9. juni 2011 #2 Skrevet 9. juni 2011 "Have you guessed the riddle yet?" the Hatter said, turning to Alice again. "No, I give it up," Alice replied. "What's the answer?" "I haven't the slightest idea," said the Hatter. "Nor I," said the March Hare. Alice sighed wearily. "I think you might do something better with the time," she said, "than wasting it in asking riddles that have no answers." Det finnes ikke et svar
Litia Skrevet 9. juni 2011 #4 Skrevet 9. juni 2011 Men det må jo være et svar! Nå fikk du meg til å begynne å lure, Envy!
Gjest Tirkes Skrevet 9. juni 2011 #5 Skrevet 9. juni 2011 Nå fikk jeg intenst behov for Tim Burton / Johnny Depp - filmmaraton.... 1
Gjest Lottiplott Skrevet 9. juni 2011 #6 Skrevet 9. juni 2011 Åh, nå kommer jeg til å gå og lure på den i hele kveld! Tror nok det er riktig som sies over her, at det ikke er noe svar, men det er jo nesten verre.. :-p Vi får heller ta til takke med Haikerns guide til galaksens svar på sånne spørsmål: 42. 1
FrøkenJosefine Skrevet 9. juni 2011 #7 Skrevet 9. juni 2011 Har noen sett den nye? Med fersken eller aprikos eller noe?
Litia Skrevet 9. juni 2011 #8 Skrevet 9. juni 2011 Har noen sett den nye? Med fersken eller aprikos eller noe? Den nye hva?
Envy Skrevet 9. juni 2011 Forfatter #9 Skrevet 9. juni 2011 Å, men CoffeeGirl da! De MÅ jo finnes et svar? Det triste er at forfatteren av Alice antakeligvis vet det bedre enn meg. Men hvorfor lage en gåte uten svar? Bah.. Jeg vil virkelig vite det, har lurt på det siden jeg var liten, og i dag dukket spørsmål opp i hodet mitt igjen Jeg vil virkelig vite svaret! *fikk også en trang for Tim Burton/Johnny Depp samarbeid på dvd-spilleren*
FrøkenJosefine Skrevet 9. juni 2011 #10 Skrevet 9. juni 2011 Tim burton-filmen.. Elsker han! virkelig!
Envy Skrevet 9. juni 2011 Forfatter #11 Skrevet 9. juni 2011 (endret) Tim burton-filmen.. Elsker han! virkelig! Finnes det en ny? *googler* Edit: Wikipedia påstår at Alice in Wonderland er det nyeste mesterverket fra geniregissøren? Endret 9. juni 2011 av Envy
FrøkenJosefine Skrevet 9. juni 2011 #12 Skrevet 9. juni 2011 (endret) Jeg tok feil jeg..makan! Edit: Jeg tok ikke feil! Det har kommet en nyutgivelsa av "James and the giant peach" som er produsert av Burton i 1996.. Det er Roald Dahl som har skrevet historien... http://en.wikipedia.org/wiki/James_and_the_Giant_Peach_(film) Endret 9. juni 2011 av FrøkenJosefine
Envy Skrevet 9. juni 2011 Forfatter #13 Skrevet 9. juni 2011 Anywho.. Hva er likheten: ? Jeg ser den ikke!
sequin Skrevet 9. juni 2011 #14 Skrevet 9. juni 2011 “Because it can produce a few notes, though… they are very flat; and it is nevar put with the wrong end in front!” nevar-raven
Litia Skrevet 9. juni 2011 #15 Skrevet 9. juni 2011 Hva er likheten: *snip* ? Jeg ser den ikke! De... *klø seg i hodet* - står på ben - .... ?
Maya_92 Skrevet 15. juni 2011 #17 Skrevet 15. juni 2011 Svaret Lewis Carroll selv kom med: "Enquiries have been so often addressed to me, ad to whether any answer to the Hatter's riddle can be imagined, that I may as well put on record here what seems to me to be a fairly appropriate answer, viz. 'Because it can produce a few notes, though they are very flat; and it is never put with the wrong end in front!' This however, is merely an afterthought: the Riddle, as originally invented, had no answer at all". Litt Alice freak, hoho
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå