Singel Dame Skrevet 9. juni 2011 #1 Skrevet 9. juni 2011 Jaa, nå er det snart helg, og hva gjør man? Noen erfarne som kan tipse meg om hvor man finner hunksehunks?
Singel Dame Skrevet 10. juni 2011 Forfatter #4 Skrevet 10. juni 2011 Det er en fyr på nærbutikken som er så utrolig kjekk! Hvordan skal jeg komme i kontakt med ham? Han jobber der, sitter i kassa. I går var jeg der to ganger for å sjekke om han var der.
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2011 #5 Skrevet 10. juni 2011 Hva med å gi han ett stort smil, si at du ønsker å bli bedre kjent med han og gi han så en lapp med ditt navn og telefonnummer på. Så sier du ring meg!
Marry Skrevet 10. juni 2011 #6 Skrevet 10. juni 2011 Kjøp jordbær og sjokolade saus og si: Skal vi to leke sammen i kveld? ellers er det kjekkaser på løkka..! Hvis du bor i Oslo da 1
Singel Dame Skrevet 11. juni 2011 Forfatter #7 Skrevet 11. juni 2011 Er på løkka nå, men bor ikke her. Hehe. Hadde vært greit med litt seriøse råd, da :-) jeg vil virkelig prøve meg på ham. Hehe. :-D
Singel Dame Skrevet 11. juni 2011 Forfatter #8 Skrevet 11. juni 2011 Men han har vel dame, sikkert? :O hva er oddsen for at en jeg liker, liker meg i retur?
Jellybean78 Skrevet 11. juni 2011 #9 Skrevet 11. juni 2011 Men han har vel dame, sikkert? :O hva er oddsen for at en jeg liker, liker meg i retur? 50/50 skulle jeg tro, om du ikke har ett tonn med 'bagasje' da eller iøynefallende utseendemessige skavanker... Kommer du deg forbi dette så har du hele styret med dating og bli kjent 'prossessen' som mange faller ifra under.. Så ja,det er mange skjær i sjøen... What can I say - life is a bitch,but then you knew that already, didn't you.....? I hope this helped you out some....
Singel Dame Skrevet 11. juni 2011 Forfatter #10 Skrevet 11. juni 2011 Ja, man må jo ta tak i de man vil ha selv. Men da faller alt på meg i tillegg. Hvis det viser seg til at han er totaalt uinteressert så sliter det på psyken, og jeg får enda mer dårlig selvbilde, og en følelse av at 'næ, han gidder ikke se to ganger på meg engang'. Veldig sutrete, men her er det fritt frem for klaging andre ting som funker? Skal innom butikken i dag og, kanskje smile litt flåsete til ham? hvis han er der, riktignok.
Jellybean78 Skrevet 11. juni 2011 #11 Skrevet 11. juni 2011 Skal fortelle deg en artig historie,ved bunnprisen hvor jeg bor hadde jeg et 'omvendt' tilfelle av det du beskriver,dvs. ikke 1 men 2 av jentene som jobbet der hadde et veldig godt øye til meg,men sjenerte og usikre som de var turde ingen av de å ta kontakt da naturligvis.De hadde ingen betenkeligheter med å lempe denne byrden helt og holdent opp i mitt fang. Ikke ett sjarmerende trekk spør du meg,fair enough,tradisjonelt er det jo gutten som skal gjøre 'fremstøtet',men syns jo dere jenter kan prøve og utvise litt tiltak for å få ting gjort da... Det er jo like mye deres fremtidsutsikter m.eventuell partner vi snakker om her...
Singel Dame Skrevet 11. juni 2011 Forfatter #12 Skrevet 11. juni 2011 Jellybean, siden du har sittet i kassa, hvordan ville du likt å bli "sjekket opp"? Jeg tenker at jeg skal glemme igjen en bagatell, eller finne et produkt som jeg spør litt om. "Når fikk dere inn disse bollene?"
Jellybean78 Skrevet 11. juni 2011 #13 Skrevet 11. juni 2011 Tror du misforstod meg istad,har aldri jobbet der, var bare innom på nesten daglig basis for å handle mat. Har jo vært i et serviceyrke selv da i lang tid,og det er en uskreven regel at du skal ikke drive å flørte og bedrive sjekking når du er på jobb.Fremstår som 'uprofesjonelt'... Ikke at dette har vært en nevneverdig hindring i løpet av årene som har gått... men en prøver jo å holde det på et minimum da.. Jeg tror de fleste hadde blitt smigret av litt oppmerksomhet fra det motsatte kjønn,særlig da oss gutta.. Spørsmålet er jo om han er singel selvfølgelig,kjedelig å brenne seg på sånt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå