Gjest Tex Skrevet 13. november 2003 #1 Del Skrevet 13. november 2003 Fortell meg åssen kakeboksene dine ser ut.... Jeg har bokser fra Ikea, blå m engler og stål m røde hjerter på. Så har jeg selvsagt nissebokser i mange varianter.... Og så har jeg en eldgammel boks som jeg har arvet fra mormor, med Askepott på...... Åssen ser dine ut? Noen som har link til noen fine? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. november 2003 #2 Del Skrevet 13. november 2003 Tante pose Keramikksider Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 13. november 2003 #3 Del Skrevet 13. november 2003 Kjøpte mine på glassmagasinet for noen år siden. Helt standar med nisser på (røde) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 13. november 2003 #4 Del Skrevet 13. november 2003 Har kun én (jule) kakeboks jeg... En liten med nisser på som jeg kjøpte for den nette sum av 10 kr denne uka for å peppernøtter i. Har sett etter noen fine noen, men ikke funnet noen, så da ble det midlertidig denne "nisseboksen." Jennifer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minniepus Skrevet 13. november 2003 #5 Del Skrevet 13. november 2003 Har ikke noen... :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. november 2003 #6 Del Skrevet 13. november 2003 så har de noen fine, ferdig-dekorerte kakebokser ijulekatalogen fra Panduro. De har jeg i allefall lyst på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå