AnonymBruker Skrevet 9. juni 2011 #1 Skrevet 9. juni 2011 Jeg skal kjøpe iPhone 4, men går meg vill i jungelen av ulike abonnementer. De ramser opp inkluderte ringeminutter og sms'er og megabyte og jeg skjønner absolutt ingenting. Ringer kanskje to-tre samtaler daglig. Sender kanskje fem meldinger daglig. Er innom en håndfull faste nettsider daglig. Regning per måned med Telenors SuperPluss abonnement er på ca 4-500. Med iPhone ville jeg sikkert surfe NOE mer, men er altså ikke en storbruker av telefon. Hvordan finner jeg ut hva slags abonnement jeg bør ha? Jeg vet ikke om Telenors konsluenter ville gitt meg objektive råd
Betty2 Skrevet 9. juni 2011 #2 Skrevet 9. juni 2011 (endret) jeg vil anbefalle chess on flex, der kan du styre forbruket ditt opp og ned slik du vil. det kan kostnadsfritt endres fra mnd til mnd om nødvendig. hvis du har samme forbruk hver mnd, så stiller du det inn slik du vil ha det 1 gangen, også forblir det slik alternativt velge: * chess on time. * Djuice all in1 * Netcom fastpris. Alle disse abbonomentene ligger rundt 400-500kr mnd. Endret 9. juni 2011 av Betty2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå