pratesyk Skrevet 9. juni 2011 #1 Skrevet 9. juni 2011 Hei:) Jeg og kjæresten sliter litt med å bestille reise. Vi vet ikke hvor vi vil, og vi har ferie midt i fellesferien, så alt er så kjempe dyrt. Noen steder å anbefale, hvor det er fint og ikke så alt for dyrt å leve? Vi er altså ute etter strand, et fint sted hvor man kan slappe av og feste om man ønsker det Takknemlig for alle svar
Gjest Doh Skrevet 9. juni 2011 #2 Skrevet 9. juni 2011 (endret) Dere kan jo se om det finnes noen restplasser. Ellers er jo hele Sør-Europa bra Og en del av Øst-Europa. Har du søkt på restplass.no? Ser at det ligger masse reiser ute der. Ellers kan man også se på finn.no. Eller hotels.com og søke på hotell og fly for seg. Kan ofte være billigere Endret 9. juni 2011 av Doh
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2011 #3 Skrevet 9. juni 2011 Denne stranda ligger en kort spasertur fra der jeg bor. Dra når det er rekefestival, det er campingplass med fine hytter rett ved stranda og en kort spasertur unna sentrum. Strand Men ikke sett engangsgrill på trebenkene, da får du bank av de innfødte
freddy Skrevet 9. juni 2011 #4 Skrevet 9. juni 2011 Barcelona, Nice og Lisboa er alle byer med strand. Prøv momondo.com for søk av flybilletter, kanskje dere kan finne noe som er overkommelig?
pratesyk Skrevet 10. juni 2011 Forfatter #5 Skrevet 10. juni 2011 Denne stranda ligger en kort spasertur fra der jeg bor. Dra når det er rekefestival, det er campingplass med fine hytter rett ved stranda og en kort spasertur unna sentrum. Strand Men ikke sett engangsgrill på trebenkene, da får du bank av de innfødte Hvor er dette?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå