Green Skrevet 13. november 2003 #1 Skrevet 13. november 2003 Korleis legg de opp tidsskjema for dagen? No har eg ikkje lenger noko tidsskjema fordi kyrkjekontoret plutseleg sa at kl 1400 var det oppteken (les "kyrkjetull" viss du er intressert). Det nye alternativet er derfor kl 1300 eller 1600... For tidleg og for seint. Arrrghh :evil:
Gjest Tex Skrevet 13. november 2003 #2 Skrevet 13. november 2003 Klokka tretten er perfekt, syns jeg.... Mottagelse i festlokalet m velkomstdrink og fingermat klokka 15, middag klokka 16 polonese m påfølgende brudevals klokka 19. 30 og kakeservering mellom klokka 21 og 22. Perfec`
Eiline Skrevet 14. november 2003 #3 Skrevet 14. november 2003 Vi har vigelse klokka 13.00 Vi fikk anbefalt å ta det tidlig så vi hadde god tid utover dagen. Der vi skal ha brylluppet er det et cateringsfirma som hjelper tilmed planleggingen, de har masse erfaring og anbefalte dette. Vi ønsket selv å ha det tidlig også, så dagen blir lengst mulig :-) Middagen vil bli ca 16.30, før dette er det mottagelse med champagne og snacs, samtidig som vi er hos fotografen.
Green Skrevet 14. november 2003 Forfatter #4 Skrevet 14. november 2003 Takk for synspunkt. Eg synast og det vert skrekkeleg seint med kl 16, svarte natta før vi er ferdig med middagen jo! Men kor lang tid reknar de med at det tar hjå fotografen? Eg har kanskje tenkt følgjende: Vigsel kl 1300-1400 (skal ha mange musikkinslag pluss går litt tid å helse på folka etterpå 1400-1600 (kanskje 1630?) fotografering. Går ca 40 min ++ vekk i køyring til og frå fotograf. Vil ta både ute- og innebilete. Og spørsmål: Velkomstdrinken, er brureparet med på den, eller er den liksom for gjestane når dei kjem til lokalet? Middag 1630 eller 1700? Hjelp, detta vert katastrofe... :klø:
Gjest Tex Skrevet 15. november 2003 #5 Skrevet 15. november 2003 Vi skal ha velkomstdrink når gjestene ankommer festlokalene, og da har ikke vi kommet ennå. Husk et godt sparetips: Hvis du skal ha fri bar kan det spares mange kroner hvis du kutter barens åpningstid med en time....
Green Skrevet 16. november 2003 Forfatter #6 Skrevet 16. november 2003 Vi skal ikkje ha fri bar, skal ha kalaset på hotell så det ville verte altfor dyrt :o Men har tenkt tanken å setje fram anten snittar eller kanapear til gjestane mens vi er hjå fotografen. Også kanskje kaffi? Men eg lurer; kjem folk til å gå rett til hotellet etter vigselen? Er det vanleg? Viss det var meg trur eg at eg ikkje hadde gjort det sidan det var så lang tid å vente. Ville kanskje ha kikka litt rundt i byen, eller tatt ein tur på hotellrommet og slappa av... Er ikkje så bekymra for ungdomane, dei tar livet som det kjem. Det er verre med gamle tantar og onklar som "veit korleis bryllaup skal vere".....sukk... Ikkje så lett å gjere ting greit for alle!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå