aline Skrevet 13. november 2003 #1 Skrevet 13. november 2003 http://pub.tv2.no/nettavisen/spray/testdeg...ticle125596.ece Jeg ble: Du kommer ut som... Petter Smart Du får det å være genial til å se enkelt ut. Du er kreativ, men en smule litt naiv når det gjelder å se forretningsmuligheter. Du stiller opp for dine venner, men har også litt vanskelig for å se de langsiktige konsekvensene av dine handlinger. he-he...
Redhead Skrevet 13. november 2003 #2 Skrevet 13. november 2003 Du kommer ut som... Langbein Du er en vennlig figur, men såpass klomsete at det som i utgangspunktet er ment som tjenester fort blir bjørnetjenester. Ditt avvæpnende ytre og sjarmerende smil redder deg imidlertid ut av de fleste situasjoner.
Gunilla Skrevet 13. november 2003 #3 Skrevet 13. november 2003 Hils på ..... Mikke Mus! Du liker å tenke på deg selv som en klok og snarrådig person. På tross av ikke altfor overlegen fysikk har du allikevel gjort deg positivt bemerket i mange sammenhenger. Folk ser opp til deg – om enn ikke bokstavelig – og du står for det du gjør.
~sikka~ Skrevet 13. november 2003 #4 Skrevet 13. november 2003 Hils på ..... Mikke Mus! Du liker å tenke på deg selv som en klok og snarrådig person. På tross av ikke altfor overlegen fysikk har du allikevel gjort deg positivt bemerket i mange sammenhenger. Folk ser opp til deg – om enn ikke bokstavelig – og du står for det du gjør. Jeg er også Mikke Mus
Livets datter Skrevet 13. november 2003 #6 Skrevet 13. november 2003 Dolly Du vet å holde folk på pinne for deg, men er samtidig i stand til å stille opp for andre. List kan bringe deg lenger enn fysisk styrke, og dette har du lært deg å utnytte. Egen familie er ikke øverst på ønskelista akkurat nå, men innerst inne har du en drøm om idyllisk A4-tilværelse og tilliggende herligheter.
Gjest sunshine-t Skrevet 13. november 2003 #7 Skrevet 13. november 2003 :o :o Du kommer ut som... Fetter Anton Livet har fart bra med deg. Du har ingen store forpliktelser, og trives med det. Lotto og tipping er sannsynligvis både en viktig hobby og en viktig inntektskilde for deg.
Malou Skrevet 13. november 2003 #8 Skrevet 13. november 2003 Du kommer ut som... Petter Smart Du får det å være genial til å se enkelt ut. Du er kreativ, men en smule litt naiv når det gjelder å se forretningsmuligheter. Du stiller opp for dine venner, men har også litt vanskelig for å se de langsiktige konsekvensene av dine handlinger. Huh? :-? Jennifer
Gjest care Skrevet 13. november 2003 #9 Skrevet 13. november 2003 Denne var morsom, likte spesielt det siste spørsmålet og svaralternativenenenenenene Ble nok Petter Smart til slutt
Ruby Skrevet 13. november 2003 #10 Skrevet 13. november 2003 Du kommer ut som... Mikke Mus Du liker å tenke på deg selv som en klok og snarrådig person. På tross av ikke altfor overlegen fysikk har du allikevel gjort deg positivt bemerket i mange sammenhenger. Folk ser opp til deg – om enn ikke bokstavelig – og du står for det du gjør. Oj, så bra!
Barbie Skrevet 13. november 2003 #11 Skrevet 13. november 2003 Du kommer ut som... Guffen Folk kjenner deg som en litt karakterløs fyr som ikke har den aller største fremdriften i livet. Snill, men kjedelig. På den annen side har du det ganske godt med deg selv og din situasjon, og mer kan vel egentlig ingen kreve. :o :o :o :o
tuji Skrevet 13. november 2003 #12 Skrevet 13. november 2003 Jeg ble Donald. Tok testen om hvem jeg er i Bibelen også, og JEG ER GUD!
Gjest Kveldsvisitt Skrevet 13. november 2003 #13 Skrevet 13. november 2003 Petter Smart Du får det å være genial til å se enkelt ut. Du er kreativ, men en smule litt naiv når det gjelder å se forretningsmuligheter. Du stiller opp for dine venner, men har også litt vanskelig for å se de langsiktige konsekvensene av dine handlinger.
Gjest GreenSky Skrevet 13. november 2003 #14 Skrevet 13. november 2003 Tok testen om hvem jeg er i Bibelen også, og JEG ER GUD! Og jeg ble Jesus!
Cawarra Skrevet 13. november 2003 #16 Skrevet 13. november 2003 Dolly Du vet å holde folk på pinne for deg, men er samtidig i stand til å stille opp for andre. List kan bringe deg lenger enn fysisk styrke, og dette har du lært deg å utnytte. Egen familie er ikke øverst på ønskelista akkurat nå, men innerst inne har du en drøm om idyllisk A4-tilværelse og tilliggende herligheter. Egen familie er faktisk det jeg er mest fornøyd med at jeg har, så dette stemmer ikke helt...
Gjest Marina Skrevet 13. november 2003 #17 Skrevet 13. november 2003 Tok filosof testen istedenfor jeg: Descartes Av en eller annen grunn tviler du på absolutt alt, bortsett fra at du tenker. Altså er du. Sånn rent bortsett fra det, har du teknisk sett tvilt bort hele det materielle univers. Du har alt for mye fritid. Altfor mye fritid?
bippbipp Skrevet 13. november 2003 #18 Skrevet 13. november 2003 Petter Smart Du får det å være genial til å se enkelt ut. Du er kreativ, men en smule litt naiv når det gjelder å se forretningsmuligheter. Du stiller opp for dine venner, men har også litt vanskelig for å se de langsiktige konsekvensene av dine handlinger.
Kreps Skrevet 13. november 2003 #19 Skrevet 13. november 2003 Du kommer ut som... Mikke Mus Du liker å tenke på deg selv som en klok og snarrådig person. På tross av ikke altfor overlegen fysikk har du allikevel gjort deg positivt bemerket i mange sammenhenger. Folk ser opp til deg – om enn ikke bokstavelig – og du står for det du gjør.
dolly duck Skrevet 13. november 2003 #20 Skrevet 13. november 2003 JEG BLE PETTERSMART. Du får det å være genial til¨å se enkelt ut.Du er kreativ. men en smule litt naiv når det gjelder å se forretningsmulidheter.Du stiller opp for dine venner,men har også litt vanskelig for å se de langsiktige konsekvensene av dine handlinger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå