Capricorn Skrevet 9. juni 2011 #1 Skrevet 9. juni 2011 (endret) Hvordan finner man ut hvilke klær som er brukt i filmer? Så nettopp en film med Jennifer Aniston (Just go with it) hvor hun hadde en dritlekker kjole. Den vil jeg ha, men hvordan finner jeg ut designer eller hvor jeg kan få kjøpt den? Har googlet, men fant ikke noe vettugt. Noen som har en god ide? Edit: Det er den kjolen hun har på coveret. Endret 9. juni 2011 av capricorn74
loffen Skrevet 9. juni 2011 #2 Skrevet 9. juni 2011 Hm.. det ser hekla ut, så kanskje du kan hekle en selv? *hjelpsom*
Capricorn Skrevet 9. juni 2011 Forfatter #3 Skrevet 9. juni 2011 Var visst veldig utålmodig der. Fant den! Anna Kosturova er designeren. Mye stilig der, men dyrt
sequin Skrevet 9. juni 2011 #4 Skrevet 9. juni 2011 jepp den er nok heklet. Jeg har null peil på hekling, men her kan man jo se en del av kjolen
Capricorn Skrevet 9. juni 2011 Forfatter #6 Skrevet 9. juni 2011 Hm.. det ser hekla ut, så kanskje du kan hekle en selv? *hjelpsom* Hekle? Jeg? Tror ikke det
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2011 #8 Skrevet 9. juni 2011 Jeg har ei venninne som er dødsflink hekler, hun har heklet topper, kjoler, BH'ER til meg Jeg bare gir henne penger til stoff/tråd, eller hva det heter, og litt for jobben. Hun er bare glad til, tjener litt på hobbyen sin. Kanskje du kan spørre noen som har peiling, oppsøke en syklubb, og sånt? Tenker noen blir glad for å tjene noen kroner på det de liker å gjøre best
Gjest BabyBlue Skrevet 9. juni 2011 #9 Skrevet 9. juni 2011 Den hadde vært veldig fin på en slank og gyldenbrun kropp ja =) Likte snittet.
Capricorn Skrevet 9. juni 2011 Forfatter #10 Skrevet 9. juni 2011 Jeg har ei venninne som er dødsflink hekler, hun har heklet topper, kjoler, BH'ER til meg Jeg bare gir henne penger til stoff/tråd, eller hva det heter, og litt for jobben. Hun er bare glad til, tjener litt på hobbyen sin. Kanskje du kan spørre noen som har peiling, oppsøke en syklubb, og sånt? Tenker noen blir glad for å tjene noen kroner på det de liker å gjøre best Har også ei sånn venninne. Kanskje jeg skal få henne til å hekle den Problemet er vel egentlig at jeg skulle hatt den i går
kanelsnurr Skrevet 9. juni 2011 #11 Skrevet 9. juni 2011 Ikke at den er lik kjolen fra filmen (du har jo uansett fått svar på hvor den er fra), men om du vil ha en fra en fysisk butikk, så har jeg sett en veldig fin lys hekla-kjole fra part-two i butikken. Bilde
Capricorn Skrevet 9. juni 2011 Forfatter #12 Skrevet 9. juni 2011 Ikke at den er lik kjolen fra filmen (du har jo uansett fått svar på hvor den er fra), men om du vil ha en fra en fysisk butikk, så har jeg sett en veldig fin lys hekla-kjole fra part-two i butikken. Bilde Satt nettopp og googlet etter steder som kan ha noe som likner så kom denne Part-Two har butikk rett i nærheten her. Takk skal du ha
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå