Gå til innhold

Flere som har katt som forandrer personlighet etter hvem den er sammen med?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg har en katt på 8-9mnd som tydeligvis oppfører seg veldig forskjellig avhengig av om jeg er hjemme eller ikke. Satt barnevakt endel timer i går, kom hjem igjen halv elleve på kvelden. Katten hadde bare kost og slappet av hele kvelden, men med en gang jeg kom hjem var han høyt og lavt og skulle bølle. Var sånn helt til vi la oss. Samboeren min sier at han aldri er sånn når jeg ikke er hjemme, så er tydeligvis jeg som utløser dette. Er jeg som leker mest med han da, og vi "sloss" opptil flere ganger om dagen :) Han hopper også på meg om jeg går forbi, et slags bakholdsangrep, men dette gjør han heller aldri med samboeren min. Noen flere som har katter med to personligheter? :fnise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jaja, da er det bare min som er litt rar da :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror katter endrer adverd etter hvem den er med. Den har nok et helt annet forhold til deg enn samboeren din. Ofte er dyr mer forsiktige med menn enn med kvinner, også har det også med kjemien å gjøre. Katten føler nok at det er greit å leke med deg, men med samboeren din har han nok et mer respektfult forhold. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...