Gå til innhold

Hjelp,bryllupskjolekrise...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal i bryllup i sommer og har ganske mye tatoveringer på armene,full sleeve og half sleeve...Siden jeg ikke kjenner 90% av gjestene så velger jeg å dekke dem til. Så har store problemer med å finne langermet kjole eventuelt kjole med matchende bolero som er pen nok til bryllup! Blir veldig glad for tips og triks:)Finner forøvrig plenty med "hverdagskjoler" med lange ermer og har også endel av de fra før. Bruker strs 36-38.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville lett på ebay hvis jeg var deg :)

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor må de dekke dem til, selv om du ikke kjenner gjestene?

AnonymBruker
Skrevet

Syns ikke du skal dekke deg til! :) Tatoveringer er flott, og med mindre du har en gigantisk penis som dekker armen vil ingen under 90 rynke på nesen. Alle har tatoveringer nå.

• Liker 1
Gjest Heloise
Skrevet

Finn en fin kjole du liker og ikke tenk på tatoveringene. Du skal ikke skjule deg selv og din identitet bare fordi du ikke kjenner de som er der. Hadde jeg kommet i et bryllup og sett en flott dame med masse tatoveringer hadde det gjort meg veldig veldig glad, synes det er kjempestilig (stort sett!)...

Hva er det verste som kan skje, at de ikke liker tatoveringene dine? Så synd for de da. Velger de å ikke like deg pga. tattisene er det deres tap.

AnonymBruker
Skrevet

Syns ikke du skal dekke deg til! :) Tatoveringer er flott, og med mindre du har en gigantisk penis som dekker armen vil ingen under 90 rynke på nesen. Alle har tatoveringer nå.

Tatovering er stygt, og man rynker på nesen fordi det ser jævlig ut.

Ts, du kan jo bare finne en hvilken som helst flott kjole og ta på en ensfarget bolero til?

Min lenke + svarte sko og svart bolero og pen veske og øredobber.

• Liker 1
Skrevet

TS her. Hehe,har ingen penis på armen. De er på ingen måte skremmende,japansk stil blomster,drage,koifisk++ Ser vel ganske så "uskyldig" ut uten dem har jeg hørt. Søte piker skal ikke ha tatoveringer har jeg også hørt x antall ganger:) Føler ikke jeg MÅ skjule de men litt mye for hvermannsen kanskje... Er jo ikke alle som syns det er pent i akkurat slike anledninger og det respekterer jeg. Takk for bolerotips,greien er at har lett høyt og lavt etter en som er enkel og passende fasong på uten hell.

• Liker 1
Skrevet

Har du sett på Asos? Der har de mange fine kjoler med lange ermer. De fleste er litt korte, men med det riktige tilbehøret kan de lett bli flotte bryllupsantrekk.

Skrevet

Har du sjekket nelly.com og andre lignende sider ? :blomst:

Skrevet

Vila har forresten svarte enkle boleroer så vet du det til en annen gang;)

Skrevet

Hva med å ha en blazer til?

Gjest Heloise
Skrevet

Jeg kjøper boleroer ofte hos Ichi, vet ikke hvordan sortementet er der akkurat nå, men vil tippe de har noen enkle som vanlig :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...