Gjest Zappa Skrevet 9. juni 2011 #1 Skrevet 9. juni 2011 Har vært sammen med en moden kvinne en stund nå, og hatt "normal" sex med henne, ganske vellykket. I går hadde vi vært en tur på byen og kom hjem ganske seint, hun ville ha sex, men jeg orket egentlig ikke. Jeg satte henne derfor opp i sengen, og fikk henne til å suge meg mens hun brukte en MX Fighter vibrator på seg selv. Etterhvert overtok jeg styringen, runket meg frem til en herlig orgasme mens hun slikket ballene mine og så sprutet jeg hele satsen i munnen hennes. Hun svelget lydig alt sammen og jeg sovnet som en stein. Dro på jobben tidlig i dag, med et snev av dårlig samvittighet. Gikk jeg litt over streken i natt ? Har imidlertid fått flere sms'er nå på morgenen hvor hun gir uttrykk for at hun syntes natten var helt topp, og spesielt at jeg var litt "tøff" mot henne mht. sugingen, det var visst en voldsom turn-on for henne. Jeg er gledelig overrasket over dette, nå blir det bra sex fremover, hun tåler mer enn jeg trodde. Hun er kanskje litt "submissive", er det ikke det som er betegnelsen..? Kult !
Gjest KateW Skrevet 9. juni 2011 #2 Skrevet 9. juni 2011 (endret) Jeg lurte på to ting, hva har det med saken å gjøre at hun er moden? bruker hun gebiss? og hvorfor skulle det gjøre noe å sprute i munnen på noen? Syns det er litt rart at du ikke omtaler det som normal sex. Har ikke inntrykk av at der er noe submissivt å like oralsex, for å være helt ærlig. Endret 9. juni 2011 av KateW
Gjest zappa Skrevet 9. juni 2011 #3 Skrevet 9. juni 2011 "Moden" betyr at hun er endel eldre enn meg, dvs. nesten 50. Men utover det har det ingen betydning for saken. På bakgrunn av Kate W.'s reaksjon er det mulig det er jeg som er konservativ, og at akten i går egentlig var ganske kjedelig og ordinær...bortsett fra at den var ganske råtass, da.
Gjest KateW Skrevet 9. juni 2011 #4 Skrevet 9. juni 2011 Jeg har aldri tenkt på det med oralsex og spruting i munnen som noe rart. Men der er jo vi kvinner forskjellige. Strengt tatt er det jo lurt å være sikker på at det er greit før man gjør det, men det er jo også kvinnens ansvar å kommunisere om hun ikke ønsker det. Hvor gammel er du sjøl da? 1
Gjest norah Skrevet 9. juni 2011 #6 Skrevet 9. juni 2011 (endret) Submissive vil jeg vel ikke kalle det - men hun liker vel å bli fortalt hvor skapet står? Jeg tror igrunnen dette regnes som relativt vanlig sex? Ganske mange kvinner(tror jeg iallefall) som selv tenner på å gi oralsex, så dette var nok neppe noe hun gjorde ut av barmhjertighet for deg. Ganske sympatisk av deg å få "dårlig samvittighet" forsåvidt, men jeg tror igrunnen du kommer til å få langt dårligere samvittighet fremover etter hennes reaksjon å dømme...... Er jo ikke mer vanskelig enn at man gjør det som blir foreslått og man selv vil, og var det ikke like gøy som forventet gjør man noe annet istedet. Med mindre du vil la konservatismen fortelle deg noe annet, da Ting er ikke upassende før man gjør noe den andre gir uttrykk for å ikke ville gjøre(kroppsspråk, verbalt) uten å ta hensyn, eventuelt mase seg til noe. Endret 9. juni 2011 av norah 1
Benedicte22 Skrevet 9. juni 2011 #7 Skrevet 9. juni 2011 Skjønte ikke helt hvor du skulle ha trådd over streken egentlig. Syntes det hørtes helt vanlig ut.
sequin Skrevet 9. juni 2011 #8 Skrevet 9. juni 2011 Som andre her sier så hørtes det jo helt vanlig ut med slik sex, men det jeg syns var litt rart var jo at du ikke orket å ha sex og hun ville ha sex, men hun måtte suge deg og onanrere selv? i min verden hadde det blitt omvendt x)
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2011 #9 Skrevet 9. juni 2011 Syns det er litt rart at du ikke omtaler det som normal sex. Har ikke inntrykk av at der er noe submissivt å like oralsex, for å være helt ærlig. Man putter jo kjønnsorganet sitt i kjeften på dama, det er klart man føler litt "makt" da.
Gjest KateW Skrevet 9. juni 2011 #10 Skrevet 9. juni 2011 Man putter jo kjønnsorganet sitt i kjeften på dama, det er klart man føler litt "makt" da. Det kan godt være man føler, men jeg vil ikke si man er submissiv om man liker å suge pikk.
Ulva Skrevet 9. juni 2011 #11 Skrevet 9. juni 2011 Man putter jo kjønnsorganet sitt i kjeften på dama, det er klart man føler litt "makt" da. Det er nå dama som har makten, du putter faktisk dine edle deler inn mellom tennene hennes... 4
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2011 #12 Skrevet 9. juni 2011 Du er svært heldig! Svært mange kvinner der ute som ikke tar spruten i munnen. Derfor bør en holde godt på de som faktisk gjør det.
Gjest Raindrops Skrevet 9. juni 2011 #13 Skrevet 9. juni 2011 Det er nå dama som har makten, du putter faktisk dine edle deler inn mellom tennene hennes... Spot on
Gjest norah Skrevet 9. juni 2011 #14 Skrevet 9. juni 2011 Du er svært heldig! Svært mange kvinner der ute som ikke tar spruten i munnen. Derfor bør en holde godt på de som faktisk gjør det. Mhm....godt man har prioriteringene iorden når det kommer til valg av livspartner 2
Gjest Max Skrevet 9. juni 2011 #15 Skrevet 9. juni 2011 He he, det er klart at TS egentlig er den submissive når han stikker bananen sin inn mellom jekslene på dama...kjeften er jo en revesaks ! Think about it. Forøvrig er det bare å ta for seg med disse damene, mange som liker både kinky, røff og drøy sex. De sier fra hvis du går over streken, tro meg. Apropos drøy sex: Tenk bare på han presten Gelius som har blitt lært opp til wet -sex (tissesex) etter at han ble skilt..det er jo virkelig kinky.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå