AnonymBruker Skrevet 9. juni 2011 #1 Skrevet 9. juni 2011 Jeg må bare fortelle dere om noe lættis potensielt drama her, og setter pris på tilbakemeldinger og eventuelle råd! Hold dere fast for dette er litt innviklet Jeg har ei veldig god venninne, la oss kalle henne Nina, Nina har en bestekompis, la oss kalle han Per. For noen helger siden var Jeg Nina og Per ute. Med oss var også ei venninne av meg og Nina, la oss kalle henne Lise og kompisen til Per, la oss kalle han Jens! Jeg hadde møtt Per og Jens en gang tidligere og likte de veldig godt, kjekke, sosiale og veldig morsomme gutter. Den kvelden vi var ute dro Nina, Lise og Per tidlig hjem og jeg endte opp med å dra ut med Jens og noen kompiser av han. Jens prøvde seg veldig på meg, og var veldig direkte i sjekkingen sin. (sånn: VI skal kline NÅ ) Anyways, jeg hadde mer sansen for Per og etter litt smser fram og tilbake dro jeg hjem til han den kvelden og hadde sex med han. Dagen etter fikk jeg melding av Jens som spurte meg ut på date, men jeg sa jeg var på vei i seng og måtte avlyse. Dagen etter møter jeg Per igjen og vi koser oss veldig.. (!) I går møttes jeg, Lise og Nina. Da viser det seg at før jeg hooka opp med Per hadde Lise bedt han med ut på en øl. (hun var også veldig direkte: VI skal drikke øl sammen) Vi begynte og snakke om dette og Nina (som er bestevenn med Per) sa at det var koselig at lise skulle drikke øl med Per, men hun sa også at siden de var bestevenner, var det UGREIT at de hadde sex! Jeg fortalte også at Jens hadde bedt meg ut på date, Og Nina syns dette var veldig gøy. Nina er i et forhold men likte også Jens veldig godt. og hun pusha veldig på at jeg måtte dra ut med han osv. og skjønte liksom ikke hvorfor jeg nølte. Jeg sto der og nesten kaldsvetta! haha. Hvis dere har falt ut: jeg og per holder på, Lise og Jens er keene på meg og Per. Jeg hadde tenkt å fortelle Nina at jeg hadde hatt sex med Per, men siden hun ga uttrykk for at det ikke var så kult, så tør jeg ikke det nå. Jeg og per ler litt av hele greia, og tenker vi holder det hemmelig foreløpig. og føler nesten vi burde spleise Jens og Lise (tror faktisk de hadde passa sammen ) Hva syns dere? burde vi fortelle at vi holder litt på? Jeg må nesten bare le av hele greia egentlig og btw, vi er alle 25 og oppover..
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2011 #2 Skrevet 9. juni 2011 Hva jeg synes? Grow up! Trodde dere vart sånn ca. 17 år da jeg leste. Kjøp dere ryggrad og si fra! :himle:
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2011 #3 Skrevet 10. juni 2011 jeg syns jo hele situasjonen var latterlig da. Siden vi er såpass voksne! Din frøloff!
flaggstikk Skrevet 13. juli 2011 #4 Skrevet 13. juli 2011 (endret) Jeg liker det! Morsomt! Endret 13. juli 2011 av flaggstikk
miamia23 Skrevet 14. juli 2011 #5 Skrevet 14. juli 2011 hahahah! genialt! kjør på.. lev av spenningen litt til før dere sier noe;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå