Gå til innhold

Gode ideer tråden

Anbefalte innlegg

Gjest Lebewesen93
Skrevet

Ja, har du noen ? Om du skulle meldt deg på skaperen, HVA er din ide da ?

Jeg skulle ønske det fantes et sånt termometer (?) som man har inni kroppen, så man kan stille inn til den tempraturen man ønsker.

Sånn som nå, jeg holder på å dø av varme, hadde jeg hatt et termometer i kroppen hadde jeg stilt det inn på 15 varmegrader eller noe. Hadde vært litt morsomt da, for de folka som liker å gå rundt i vinterklær, kunne gjort det selv på sommeren. Om de stiller inn tempraturen på -20 grader, og de som liker sommerklær kan fly rundt i sommerklær på vinteren.

Men det er sikkert ikke umulig at det en dag kommer en sånn ting, om det ikke alt har det ? Det finnes så masse rart at det hadde egentlig ikke overasket meg :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kunne tenkt meg en sånn telefon de hadde på pokemon. En sånn dings de sendte poke-ballene gjennom. Hadde vert kult å sendt kjæresten min hit akkurat nå =P

Skrevet

En dings som man bare holdt foran ansiktet og vips, ferdig sminket. Så det i en sci fi film :)

Gjest Bjørn82
Skrevet

Jeg kunne tenkt meg til en oppfinnelse for kvinner som gjorde det mulig for dem å lese mine tanker, slik at jeg slapp å kommunisere mine ønsker verbalt.

Skrevet

- Tja, alkolås på mobilen har jeg mast om i over 10 år nå...

- "Fjordland Bakfull". Når man er bakfull vil man gjerne ha litt av alt - litt burger, litt pizza, litt pasta...så da kan man ha en passe stor bit av hver rett i vakumpose og putte greia i mikroen og få litt av alt. Med smelta ost og majones som tilbehør.

- Siden sammenrullbart tastatur er oppfunnet, venter jeg nå spent på den oppblåsbare laptopen.

- Muteknapp til mennesker.

- Ctrl-Z til bruk i det virkelige liv.

Likte også veldig godt idéen om termostat inni kroppen :jepp:

Skrevet

Jeg elsker å høre på lydbøker til jeg sovner inn for natta, noe som gjør at lydboka fortsetter og jeg må bruke unødvendig tid neste gang på å finne punktet hvor jeg datt av. Noe som kunne hindret dette i å skje ville jeg vært takknemlig for. Viktig at dette fungerer slik at man slipper å stoppe avspillinga selv, for da våkner man jo litt, eller at man våkner av at lyden stopper.

Jaja.. man har jo sine problemer her i livet.

Gjest Blubberella
Skrevet

En dings som man bare holdt foran ansiktet og vips, ferdig sminket. Så det i en sci fi film :)

Jaaa, Leeloo i Femte element! :jepp:

Jeg skulle gjerne ha hatt en døråpner som kun funker til kastrerte hunnkatter, men ikke til ukastrerte hannkatter. Eventuelt et stoff som virker frastøtende på ukastrerte hanner, men som ikke påvirker kastrerte hunner :) Det kunne ha spart meg for mye frustrasjon og irritasjon.

Skrevet

The fifth element :rodmer:

Men trenger vi mer dill egentlig da i forbrukssamfunnet vårt, som holder på å gå under? Skal alt være så sinnsykt lett?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...