Gå til innhold

Naboen hadde for vane å kommentere gjennom veggen.

Anbefalte innlegg

Gjest dunebuggy
Skrevet

Naboen har hatt det 'gøy' med å kommentere igjennom veggen hvis jeg har snakket høyt i telefonen.

Jeg mistenker også at han observere at jeg kommer hjem, og han har kommentert hva jeg gjør i oppgangen før jeg går inn døra mi. Han kommenterer hvem som kommer på besøk til og med, eller gjorde det før, men ikke nå.

Vet ikke om jeg angrer meg for at jeg ikke sendte skriftlig klage til styret. Jeg har altså en 'retard' eller grønnskolling til nabo. Jeg har bestemt meg for at om han begynner med plagsom oppførsel igjen, så blir det klage.

Jeg antar at han har kommentert for å plage meg, og for å virke trettende på psyken. Jeg antar at han er klar over hvordan 'det er'.

Visste ikke at det var nødvendig å være god til å si ifra om slikt.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det var også....... en hobby å ha.. Send klage.

• Liker 1
Gjest dunebuggy
Skrevet (endret)

Hmm, ja, har lyst til å sende klage, men en annen nabo ba han slutte, og det ga seg. Jeg synes det blir for drøyt å sende klage i ettertid. Jeg burde heller si ifra, at det var teit gjort.

Men jeg er parat til å sene klage hvis han begynner igjen. Det er helt sykt at naboer plager hverandre. Retarden er sikkert misunnelig på at jeg ikke har shabby klær og slikt.

Endret av dunebuggy
Skrevet

For en tulling.

Jeg hadde blitt rasende!

Skrevet

Nå trodde jeg et øyeblikk at du var naboen min, men jeg er ingen "han", da :gjeiper:

Situasjonen her er at naboen drikker seg småfull flere kvelder i uka, og da blir hun sittende å snakke, på telefon eller med gjester, hele natten. Den stemmen skjærer virkelig igjennom alt, og det blir umulig å sove. Jeg sier "snakke", men det er vel mer roping og latterbrøl, ispedd noen dansebandlåter på repeat... Null respekt for at det er svært lytt her, eller at det skal være stille etter 23:00. Hun har fått flere klager, så jeg har ikke akkurat dårlig samvittighet når jeg roper "BLA-BLA-BLA-BLA :kjefte: ", eller dunker i gulvet når hun setter igang. Om du er av samme ulla så forstår jeg naboen din godt.

Om det derimot er slik at dette skjer på dagtid, eller at han nærmest spionerer på deg, har du min fulle sympati. Da bør du klage. Greit nok at han kanskje hører hva du holder på med, det kan han ikke noe for, men utover det har han jo ingenting med det. Med mindre du forstyrrer nattesøvnen hans er det han som er problemet, og det kan du helt fint ta opp med styret.

Gjest dunebuggy
Skrevet

Ja, jeg har blitt rasende, men det er ikke lov til å slå folk. Vet ikke når han er hjemme, eller hvilken bil han har. Har ikke brydd meg så mye egentlig.

Ja, føler han spionerer, men det har gitt seg nå tror jeg. Men det å kommentere gjennom veggen hva for et besøk jeg har er ganske jævlig. Jeg synes det blir småteit og 'retard' når naboene kommenterer hverandre på den måten. Jeg trodde ikke slikt var mulig egentlig.

Jeg liker å spille høy musikk av og til, så der er det nok mulig å komme med motangrep, om noe kan kalles det. Med det blir for personlig å kommentere besøk, eller at han følger med på at jeg går inn døra.

Men slik det er nå så har jeg ikke noe å klage på, da det skjedde for noen få måneder siden (2-3 kanskje). Men jeg antar nestenat han gjorde det for å prøve å psyke meg ut, ved at han kunne ha det gøy på en måte. jeg antar at underbevisstheten hans synes det var en fin måte å plage meg på.

Jeg er litt bitter for at jeg føler at han klarte å plage meg uten at jeg egentlig fikk gjort noe, men jeg kommer noe til å kommentere det hvis jeg møter han, at det var småspydig eller teit.

Jeg har også fått den tanken at jeg ikke liker å involvere styret, men at det er bedre å be han slutte med det personlig ved å ringe på og si ifra.

Gjest Lebewesen93
Skrevet

Uff, sorry men det finnes så mange rare mennesker. Jeg hadde seriøst blitt redd ham :P Liker ikke at folk bryr seg om det jeg gjør, og i mitt eget hjem ville jeg hvertfall ønsket å få være i fred, og snakke i mobilen uten at naboen lytter og kommenterer, det er litt sprøtt.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg opplevde at huseieren ringte på døra mi og kjefta en gang jeg snakka litt høyt i telefonen. Dette var i sekstida på kvelden så det var ikke plagsomt sent heller, og selv om det er litt lydt, så må man få ha sitt privatliv. De satt konstant i vinduet og glodde på de som kom og gikk på besøk til meg, og snoka rundt stuevinduene mine på kveldstid og rundt soverommet på nattestid. Ellers stampa de og tråkka døgnet rundt. Flytta derfra, var et helvete å leie hos slike. Psyke mennesker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...