Gå til innhold

Brun og blid. Tips til skrubb og selvbruningskrem

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trenger litt farge på kroppen nå føler jeg.. Føler meg som Blenda jenta :roll: Orker ikke ligge i solarium så da tyr jeg til fake brunfarge.

Kunne tenke meg en krem som kan brukes både i ansiktet og på kroppen.

Trenger også tips på gode skrubbe kremer til ansikt. Har prøvd Matis, for lite korn og Cliniqe, for store korn. Skal ikke være lett :lol:

Videoannonse
Annonse
Gjest Ethereal
Skrevet

Mine favoritter:

Peeling uten korn:

*Dermalogica Daily Microfoliant

*Kanebo Silk Peeling Powder

Begge disse fungerer på samme måte, Dermalogica er dyrest i innkjøp, men inneholder mest, så sluttresultatet er det samme.

Peeling med korn:

*Decleor (husker ikke det eksakte navnet, men er en gele)

*Estee Lauder So Clean (mulig du vil synes den er i groveste laget).

Selvbruningskrem som funker godt, leter jeg fortsatt etter; den beste hittil er en fra Decleor som er både for kropp og ansikt.

Skrevet

Selvbruningsmoussen fra St.Tropez fungerer kjempebra både i ansiktet og på kroppen. Men det er viktig å være nøye med peelingen og bruke hansker - fargen setter seg lynraskt inni håndflatene og er kjempevanskelig å skrubbe bort.

Gjest Anonymous
Skrevet

ètoile: Hvor lys er du i huden? Er selv veldig blek og lurer på om du tror den fra st.tropez er noe for meg? Man blir ikke gul? Blir man brun etter en påføring? Hva koster den? Håper du eller andre som har erfaring med den gidder å svare. :D

Skrevet

Jeg er egentlig likblek i huden men bruker St. Tropez (både mousse'n og kremen) og er kjempefornøyd med fargen. Blir ikke gul i det hele tatt (og det blir jeg vanligvis av merker som Lancome og Clarins, f.eks). Blir ganske brun av St. Tropez'en

Skrevet

Jeg er vel sånn medium lys i huden... Ikke superblek altså. Synes den gir god farge etter en omgang, men jeg pleier å smøre på to ganger. Og den blir ikke gul på meg ihvertfall.

Husker ikke helt hva den koster, men tror du får den for omkring 200 på www.lookfantastic.com eller www.essentialdayspa.com

Et godt tips for å få det til å bli pent på hendene er å ta litt på en bomullsdott som du stryker over oppsiden av hendene. Ser litt dumt ut med brune armer og bleke hender...

Skrevet

Jeg bruker Piz Buin, de kommer i 2 nyanser. Kjøpte først den lyse, men det ble nesten ikke noen forskjell...

(Jeg er litt middels-lys brun av natur)

Bruker nå den mørke og er veldig fornøyd!

Kanskje den lyse passer for deg hvis du er lys!!

Bare husk å ta vanlig hudkrem under først så varer det lenger.

Kanskje det går an å blande brunkrem med vanlig lotion, så blir det lys-lys farge!! :D

Men det var bare en tanke, ikke noe jeg veit.

Gjest Anonymous
Skrevet

Hvem av selvbrunerne til St. Tropez er enklest å påføre, moussen eller kremen?

Det vil ikke se dumt ut da, hvis jeg går fra hvit til brun på noen timer? Man blir ikke helt sommerbrun eller?

Skrevet

Har hørt at man ikke får skjolder i det hele tatt av fake bake som man også får på lookfantastic. Skal prøve den nå tror jeg.

Skrevet

C. Dior - lukter lite og fungerer som bare det - ikke blir du gul heller

Skrevet

Har bestilt startpakke fra fake bake nå, så skal komme tilbake med resultatet. Jeg er nemlig håpløs med selvbruning, så hvis jeg klarer det må det være et fantastisk produkt.

Skrevet

Jeg syns FakeiT! fra bodyShop er fin på kroppen, og jeg har prøvd mange forskjellige.

Har ennå til gode å finne en for ansiktet som jeg ikke får prikker/flekker eller kviser av.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...