Gjest Kræsj Skrevet 8. juni 2011 #1 Skrevet 8. juni 2011 (endret) Jeg har laget en tråd om hvordan jeg kan bli populær og der ble jeg bedt om å lage en avstemning om jeg har blitt populær eller ikke. Vennligst stem. Her er tråden: http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=565894&st=0 Endret 10. juni 2011 av Kræsj 4
Meridian Skrevet 8. juni 2011 #3 Skrevet 8. juni 2011 Du er kanskje på vei til å bli populær, men du må nok jobbe litt til for det
Gjest Mahareth Skrevet 8. juni 2011 #4 Skrevet 8. juni 2011 Du har ikke en dagbok med mer enn 100 sider enda, så du kan ikke være mer populær enn meg ihvertfall 5
Gjest odisi73 Skrevet 8. juni 2011 #6 Skrevet 8. juni 2011 Har du ett stort behov for å være så populær her inne. Er det ikke bare å være seg selv å se hvilken respons du får,så blir det lettere for deg også å se hvor du står iforhold til andre
Raven Emerald Skrevet 8. juni 2011 #7 Skrevet 8. juni 2011 Jeg tror ikke det er så mye du som er populær, som tråden. 4
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2011 #8 Skrevet 8. juni 2011 Nå har du iallefall sluttet å være underholdende for min del. 2
pantertante Skrevet 8. juni 2011 #10 Skrevet 8. juni 2011 Jeg har sjelden...eller rettere sagt aldri...sett noen entre KG med så mye brask og bram. Spørsmålet ditt skal jeg svare på senere når jeg har sett innlegg av deg i andre tråder som ikke handler kun om deg. Ellers virker du hyggelig nok, og morsom. 3
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2011 #12 Skrevet 8. juni 2011 Jeg synes du virker dødsmorsom, men er redd du har provosert noen av de gamle traverne. De liker ikke nye folk. Det er derfor jeg alltid skriver som AB. Da jeg var ny her og prøvde å komme inn i samtaler ble jeg bare oversett eller fikk frekke svar på ting jeg skrev som ikke i det hele tatt var provoserende. Som feks: Ts spør; Hva liker du best av eple og pære? Jeg svarte da eple, og be bedt av en annen bruker om å skjerpe meg og holde kjeft. Wtf liksom?! Eller jeg kom med gode og reflekterte poeng som ble fullstendig oversett, men så siterte noen innlegget mitt og la til to ord, og de fikk masse ros og fikk svar tilbake. Men jeg liker deg jeg Kræsj, du er knæsj! 4
Raven Emerald Skrevet 8. juni 2011 #14 Skrevet 8. juni 2011 De som stemmer nei er bare misunnelige Jeg vet. *skammer seg litt* 4
Gjest Leonidene Skrevet 9. juni 2011 #16 Skrevet 9. juni 2011 Eg måtte nok stemme nei siden eg ikkje har lagt merke til deg før. 1
cyanid Skrevet 9. juni 2011 #17 Skrevet 9. juni 2011 Jeg aner heller ikke hvem du er. Kanskje etter denne tråden, mulig jeg legger merke til deg.
Gjest Mauna Lee Skrevet 9. juni 2011 #18 Skrevet 9. juni 2011 Kanskje vi alle skal lage hver vår "Synes dere jeg er populær?"tråd, så får vi avkrefta og bekrefta hvem som er og hvem som ikke er populære med en gang? 2
Antlers Skrevet 9. juni 2011 #19 Skrevet 9. juni 2011 Kanskje vi alle skal lage hver vår "Synes dere jeg er populær?"tråd, så får vi avkrefta og bekrefta hvem som er og hvem som ikke er populære med en gang? Tror ikke det blir så populært :\ 1
Raven Emerald Skrevet 9. juni 2011 #20 Skrevet 9. juni 2011 Vi burde kanskje fått et popularitets-underforum, der vi kunne stappet sånne tråder. Men do-forum først, jeg vil lage do-kurver. 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå