Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

JEg vil bare gi kjæresten min en nytelse som han ikke kommer til å glemme så lett.

Men så til saken. Har dere jenter også gutter tips om GODE MÅTER dere tar gutten deres med storm / blir tatt med storm?

Svært lyst å suge, men når eg kommer til stykket er jeg litt håpløs. Hvordan suge uten å hugge i med tennene. Skal en runke samtidig. Hva gjør dere ?

Tips tips tips

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har aldri gjort det. og lurer litt på det samme :D

Redd for å brekke meg.

skal man føre penis inn i siden eller bak ?

AnonymBruker
Skrevet

jeg trenger også tips.. får så fort vondt i munnen når jeg gjør det, og klarer ikke holde på så lenge:/

AnonymBruker
Skrevet

Hehe, alle gutter er jo forskjellige i forhold til hvordan de liker det, men sjekk nrk.no's nett-TV, og søk på "trekant". en av de første episodene der tar for seg oralsex. kanskje noen tips å hente ;)

AnonymBruker
Skrevet

jeg trenger også tips.. får så fort vondt i munnen når jeg gjør det, og klarer ikke holde på så lenge:/

Hold på så lenge du greier, ta pause og bruk bare hånda, så på'n igjen :)

Ts: kan være du brekker deg til å begynne med (er til avtennende, men han må da ha litt forståelse når det er første gang) men du blir vandt med det, og kommer nok til å like det etterhvert!

Lykke til!

Gjest uAnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker tunga mye mens jeg suger da får kjeften en pause.

Gjest Gjest
Skrevet

Fleste kjerringer suger på å suge uansett. Bare gi opp. At det skal være så vanskelig for dere å få til å stimulere et organ med veldig få stimulansesoner er for meg ei gåte. Helt merkelig hvor evneveike de fleste jenter er når det kommer til stykke. Det er vel de samme sperrene som gjør dere til dårlige elskere som i bilkjøring, data og det meste. Deretrenger alltid en mann til å veilede dere, samme hva.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Gutter digger biting. Småbit i penishodet, og han vil garantert bli helt vill.. ;)

• Liker 3
Gjest Høyskole
Skrevet

Gutter digger biting. Småbit i penishodet, og han vil garantert bli helt vill.. ;)

Hatter biting. Ikke gjør det vis han ikke liker det. Junior går rett til jord.

Ellers vil jeg nevne pungen som glemt erogen sone, ett frekt blikk mens du runker skaftet og masserer pungen. Suging og slikking av pungen, tunge som slikker oppover langs skaftet i en lang bevegelse før den leker med strengen mellom skaft og penis hodet, Skifte på og suge på bare hodet og ta den så langt inn du bare klarer. Får meg til å gå bananas.

AnonymBruker
Skrevet

Fleste kjerringer suger på å suge uansett. Bare gi opp. At det skal være så vanskelig for dere å få til å stimulere et organ med veldig få stimulansesoner er for meg ei gåte. Helt merkelig hvor evneveike de fleste jenter er når det kommer til stykke. Det er vel de samme sperrene som gjør dere til dårlige elskere som i bilkjøring, data og det meste. Deretrenger alltid en mann til å veilede dere, samme hva.

Så konstruktivt, nå gjorde du det virkelig lett for deg selv og dine medbrødre.

Herer en guide med tips jeg har erfaring med at blir satt pris på.

Jeg pleier å bruke tungen i myke sikk-sakk-bevegelser mens jeg tar penis lenger inn i munnen. Å vente litt med dette trikset og å begynne med svært lite press og så øke litt er bra.

Etter hvert kan også det å "trekke"(IKKE hardt) ballene litt med tommel og pekefinger gi bra reaksjon - tenk på den bevegelsen noen gjør på haka når de skal illustrere at de tenker grundig over noe.

Litt kom-hit-bevegelser på området mellom testikler og anus kan også være fint krydder.

Gjest norah
Skrevet (endret)

Så konstruktivt, nå gjorde du det virkelig lett for deg selv og dine medbrødre.

/www.erotikknett.no/3421_154.php]Herer en guide med tips jeg har erfaring med at blir satt pris på.

Jeg pleier å bruke tungen i myke sikk-sakk-bevegelser mens jeg tar penis lenger inn i munnen. Å vente litt med dette trikset og å begynne med svært lite press og så øke litt er bra.

Etter hvert kan også det å "trekke"(IKKE hardt) ballene litt med tommel og pekefinger gi bra reaksjon - tenk på den bevegelsen noen gjør på haka når de skal illustrere at de tenker grundig over noe.

Litt kom-hit-bevegelser på området mellom testikler og anus kan også være fint krydder.

Den guiden på erotikknett; romantisk middag og stearinlys, faktisk......tror jeg er av den uromantiske typen når det kommer til BJ`s gitt..... :fnise:

Endret av norah
Skrevet

Her har dere en FLOTT video som dere kan lære fra! :fnise:

Det er faktisk noen gode tips, men jeg ville ikke brukt det skjerftrikset altså... haha

Skrevet

Masse fuktighet, entusiasme, interesse og glede så tenker jeg du kommer langt. Spør ham hva han liker og utfør det med glede, så har du gjort dagen hans :)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Den guiden på erotikknett; romantisk middag og stearinlys, faktisk......tror jeg er av den uromantiske typen når det kommer til BJ`s gitt..... :fnise:

Hehe, ja, er innmari mye svada før man kommer til poenget på den der.

Men det var den jeg leste før jeg gav en BJ første gang, og den viste seg å være suksess :)

Skrevet

Skal vi se.. mine tips når det kommer til suging:

Ikke gå rett på pikken, ert han litt opp, slikk han på lårene, magen osv, slikk han forsiktig oppover pikken eller pikkhodet og pust litt forsiktig på det etterpå.

Så kan du begynne å gjøre den våt, for en tørr blowjob tviler jeg på er noe digg. Jeg pleier bare å spytte på den eller å ta pikkhodet i munnen og la det være igjen masse spytt. Slikk han opp og ned skaftet slik at det blir skikkelig vått.

Det er viktig å bruke tunga når du suger, om du følger litt med vil du fort merke hva han liker. De fleste er ganske følsomme rundt kanten på selve pikkhodet og der strengen er. Selve pikkhodet er jo også følsomt, du kan f.eks la den våte tunga di sveipe rytmisk over selve hodet.

Det er greit å lære seg litt håndbruk, da får du avlasta munnen litt og kan holde på lengre. Du kan f.eks bruke hånda som en forlengelse av munnen din, og la hånda di gli nedover staken om du ikke kommer helt ned med munnen, også la hånda følge munnen oppover igjen. Du kan også skru hånda litt, som om du skrur på et syltetøyglass eller noe sånn.

Så er det bare å høre på mannen, du vil merke det på pusten og evt. stønning om hvor tempo bør ligge. Så får du velge om du vil runke han til avslutning, eller om du vil ta det i munnen ;)

Sånn avslutningsvis... ikke bruk tenner, vis engasjement, og vær lydhør, så går det bra. Og kommuniser!! Superviktig :D

Gjest gutt21
Skrevet

Gutt på 21 år her som har noen innspill og tips å komme med når det gjelder det å gi en gutt blowjob.

Først vil jeg si følgende; Det er ekstremt stor forskjell på en blowjob! Noen ganger har jeg ikke kjent noe i det hele tatt, mens andre ganger har det mer vært som jeg har vært i himmelen. Forskjellen ligger i hva jenta gjør der nede og at hun ikke bare "suger"

Ikke det at jeg har fått en hau med blowjobs av forskjellige jenter, men jeg har fått noen. Den desidert beste fikk jeg hos en sommerflørt på sørlandet mens jeg bodde der på kurs noen månender. Hun kunne sine saker da for å si det sånn, og jeg drømmer enda om den bilturen der..

Vi gutter er forskjellige og liker derfor naturligvis forskjellige ting. Men jeg skal nå gi mine erfaringer når det kommer til jenter og suging.

1. Først og fremst.. vi gutter er litt som jenter - vi har flere erogene soner enn akkurat bare kjønnsorganet vårt. Ikke gå rett på sak og begynn blowjoben med en gang. Ekskjæresten min bleide å gå inn på lårsiden på bokseren og skrape på innsiden av lårene for å hisse meg opp. Dette var ekstremt opphissende og ikke minst ekstremt pirrende.

En jente jeg holder på med nå pleier å gå rett på sak, og jeg personlig synes ikke det er like tennende. Det blir mer "må bli ferdig med det"-feeling for min del, og da forsvinner mye av nytelsen. Bit litt forsiktig over, på lårene, terg pungen litt med tungen din og slikk litt på staken før du putter hele i munnen.

Kort fortalt: IKKE gå rett på sak (finnes selvfølgelig situasjoner hvor det å gå rett på sak er bra, men dere skjønner greia..)

2. IKKE bruk tenner når du suger!

Det er kanskje det mest turn-off med en blowjob og kan fort ødelegge hele nytelsen for min del. For det første gjør det i de fleste tilfeller vondt og for det andre så ligger jeg der og er konstant bekymret for å få vondt dersom jeg ikke allerede har fått vondt - noe jeg sannsynligvis har fått.

3. Det går ann å bruke tunge osv når man har den i munnen.

Tenk dere selv hvordan vagina er oppbygd. Det er noe inni der sant? Det er ikke bare en "ring"? Nettopp. Når man kun suger opp og ned med lippene formet som en O uten å skape noe som helst vakum eller samtidig leke med tungen i munnen, så blir det fort veldig kjedelig. Brukt gjærne spytt og slikk litt her og der.

4. Ikke gå inn i en opp-og-ned-rytme. Det går ann å variere det litt. Fra suging til slikking, til litt runking osv. For de fleste gutter er det kjedelig om du går som en automat rett opp og ned med O-formet munn i 15 minutter.

5. Man kan lage litt lyder som antyder at man liker partnerenes penis. Jeg tenker ikke på skriking og zoologiske dyrelyder, men et lite "mmm" og en liten "kysse-lyd" i ny og ne er ikke feil. Vil helst vite om dama leve der nede, og om hun lever så er det greit med et lite hint "dette liker jeg" eller "nja. Dette synes jeg ikke noe om"

6. Ta på partneren din mens du suger og gir oralsex. Stryk hånden opp til brystfortene, klemm på lårene, trekk han til deg - vis at DU LIKER DET...

• Liker 1
Skrevet

Gutt på 21 år her som har noen innspill og tips å komme med når det gjelder det å gi en gutt blowjob.

Først vil jeg si følgende; Det er ekstremt stor forskjell på en blowjob! Noen ganger har jeg ikke kjent noe i det hele tatt, mens andre ganger har det mer vært som jeg har vært i himmelen. Forskjellen ligger i hva jenta gjør der nede og at hun ikke bare "suger"

Ikke det at jeg har fått en hau med blowjobs av forskjellige jenter, men jeg har fått noen. Den desidert beste fikk jeg hos en sommerflørt på sørlandet mens jeg bodde der på kurs noen månender. Hun kunne sine saker da for å si det sånn, og jeg drømmer enda om den bilturen der..

Vi gutter er forskjellige og liker derfor naturligvis forskjellige ting. Men jeg skal nå gi mine erfaringer når det kommer til jenter og suging.

1. Først og fremst.. vi gutter er litt som jenter - vi har flere erogene soner enn akkurat bare kjønnsorganet vårt. Ikke gå rett på sak og begynn blowjoben med en gang. Ekskjæresten min bleide å gå inn på lårsiden på bokseren og skrape på innsiden av lårene for å hisse meg opp. Dette var ekstremt opphissende og ikke minst ekstremt pirrende.

En jente jeg holder på med nå pleier å gå rett på sak, og jeg personlig synes ikke det er like tennende. Det blir mer "må bli ferdig med det"-feeling for min del, og da forsvinner mye av nytelsen. Bit litt forsiktig over, på lårene, terg pungen litt med tungen din og slikk litt på staken før du putter hele i munnen.

Kort fortalt: IKKE gå rett på sak (finnes selvfølgelig situasjoner hvor det å gå rett på sak er bra, men dere skjønner greia..)

2. IKKE bruk tenner når du suger!

Det er kanskje det mest turn-off med en blowjob og kan fort ødelegge hele nytelsen for min del. For det første gjør det i de fleste tilfeller vondt og for det andre så ligger jeg der og er konstant bekymret for å få vondt dersom jeg ikke allerede har fått vondt - noe jeg sannsynligvis har fått.

3. Det går ann å bruke tunge osv når man har den i munnen.

Tenk dere selv hvordan vagina er oppbygd. Det er noe inni der sant? Det er ikke bare en "ring"? Nettopp. Når man kun suger opp og ned med lippene formet som en O uten å skape noe som helst vakum eller samtidig leke med tungen i munnen, så blir det fort veldig kjedelig. Brukt gjærne spytt og slikk litt her og der.

4. Ikke gå inn i en opp-og-ned-rytme. Det går ann å variere det litt. Fra suging til slikking, til litt runking osv. For de fleste gutter er det kjedelig om du går som en automat rett opp og ned med O-formet munn i 15 minutter.

5. Man kan lage litt lyder som antyder at man liker partnerenes penis. Jeg tenker ikke på skriking og zoologiske dyrelyder, men et lite "mmm" og en liten "kysse-lyd" i ny og ne er ikke feil. Vil helst vite om dama leve der nede, og om hun lever så er det greit med et lite hint "dette liker jeg" eller "nja. Dette synes jeg ikke noe om"

6. Ta på partneren din mens du suger og gir oralsex. Stryk hånden opp til brystfortene, klemm på lårene, trekk han til deg - vis at DU LIKER DET...

Tusen takk! Utrolig kjekt å høre det ifra guttens side.

Hehe. Nå gleder jeg meg til å møte min kjæreste igjen, :rodmer:

AnonymBruker
Skrevet
:P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...