Gå til innhold

hvor mye brus?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg lurer litt på hvor mye brus jeg bør regne med til bryllupet?

vi er ca 60 gjester. vi skal ha vin til middagen, men noen vil sikkert ha brus i tilegg, og så skal vi ha bar etterpå...

Tenkte å ha cola, cola zero, fanta, sprite, og farris. (Battery og tonic i tilegg til baren)

men hvor mye av hver? Kan godt ha litt til overs etterpå, men ikke for lite!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg lurer litt på hvor mye brus jeg bør regne med til bryllupet?

vi er ca 60 gjester. vi skal ha vin til middagen, men noen vil sikkert ha brus i tilegg, og så skal vi ha bar etterpå...

Tenkte å ha cola, cola zero, fanta, sprite, og farris. (Battery og tonic i tilegg til baren)

men hvor mye av hver? Kan godt ha litt til overs etterpå, men ikke for lite!!! :)

Små flasker? I så fall 1,5 til hver? Noen tar kanskje 1, andre 2, noen ingen. Flest av Cola og Fanta, en del Farris, og noen av Zero og Sprite?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tirkes

Vi regner 1 liter pr person + + +. Kommer til å ha litt ekstra også. Kommer til å satse på 1/3 pepsi max (masse pepximax drikkere) og resten fordelt på sprite, fanta/solo og coca cola.

(Farris kommer i tillegg. Skal også ha 5-6 liter is-te, har mange i familien som elsker det)

+ alkohol.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ts her:

Tenkte småflasker ja....

Til middagen så kan jeg feks regne 30 cola, 20 fanta, 20 sprite og 20 farris??

Til baren, så skal vi ha vodka, gin, rom, og whisky... Hvordan høres det ut med:

48 bokser battery

30 (halvliters) tonic

24 (halvliters) fanta

24 (halvliters) sprite

48 (halvliters) cola

20 (halvliters) farris

Det er første gangen vi kjøper inn til større selskap enn 4 stykker, så er takknemmelig for hjelp! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt sånn off-topic: hvorforr må man egentlig ha halvlitere med brus? Bokser er harry har jeg fått med meg, men hvorfor egentlig? Og hva med 1,5-litere? Hvorfor er det fy-fy?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...