Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

vi kom utrolig tett en periode da begge trengte det, men det er enkelte ting som har irritert meg. Sånn som at begge var fulle, ute på danse gulvet. En type sjekket meg opp (kjente han ikke) hun ble da pissa sur og ville ikke snakke mer med meg den kvelden. Ho påstod at hun hadde sagt hun likte han.. ??? hallo hadde jeg aldri hørt. Dette hadde vært greit.. men når hun gjentar dette dagen etter til felles venner blir jeg litt sur. mente jeg gjorde det med viten og vilje...

Så kommer det store da. Jeg blir regelrett dumpet av en type, følte meg ikke særlig høy i hatten da.. men så blir venninnen min sammen med han ikke lenge etterpå...

Dobbeltmoral ute å går???!!! Dette forholdet holdt da ikke lenge heller....

Vel måtte bare få ut litt damp her :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

åååå fjortis bare fordi jeg ikke var gift med fyren og det skjedde i fylla??

Svær så fort ute med å stemple ting som fjortisproblematikk da gitt

Skrevet

Nei, fordi dette virker litt sånn "barnslig" kanskje...At man har et sånt "venninne-uvenninne"-forhold og krangler om gutter...

:roll:

Gjest Anonymous
Skrevet

tja kanskje barnslig men ganske irriterende da jeg føler jeg ikke kan stole helt på henne lenger...

vel virker som jeg ikke hadde noe jeg skulle ha sagt her inne...

Skrevet

Dere får inngå en avtale fremover.

1. Holde seg unna hverandres "ekser"

2. Hvis begge liker samme gutt, la gutten få velge, og ingen sure miner etterpå.

Gjest Anonymous
Skrevet

tja er verdens beste venner vi fremdeles.. vi ble enige om at gutter ikke skulle ødelegge vennskapet. men ville bare frem til dobbeltmoral og irritasjon... :roll:

Skrevet

Venninners ekser er ikke noe interesangt for meg.Ikke når man er voksne og har et litt mere intime forhold.Ja man skal ikke kaste sten hvis man sitter i glasshus.Jeg forstår godt at du ble irritert,så lenge hun skal ha deg til å være den store stygge ulven.Man har lov til å reagere. :wink:

Gjest Anonymous
Skrevet

takker :lol: men er ikke noe problem lenger siden jeg har funnet mannen i mitt liv.. men er fremdeles litt usikker på venninna mi. Ganske flørtete av seg.. vel hennes problem sånn sett... :blunke: stoler på typen min.

Gått å få blåse ut litt steam av og til. :kul:

Gjest sexysadie
Skrevet

Jeg skjønner hva X mener, har selv en slik venninne.

Bare parker henne skikkelig i påhør av andre hvis hun fortsetter m tullet sitt mht din nye kjæreste.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...