Gå til innhold

offentlig transport til Ullevaal Stadion

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilket fremkomstmiddel er lettest å orientere seg frem til fra Oslo S til stadion for ei som ikke er så veldig kjent med offentlig kommunikasjon i Oslo?:)

Videoannonse
Annonse
Gjest Belle Gunnes
Skrevet

T-banen til Sognsvann. Stopper rett utenfor.

Skrevet

Du kan ta T-bane 3 og 5, og også 4 og 6 dersom de går mot ringen.

AnonymBruker
Skrevet

....men hvor går det fra? Hvis man er i sentrum f.eks.

Skrevet

Jernbanetorget for eksempel, det er nermest Oslo S. Ikke vanskelig å finne veien!

AnonymBruker
Skrevet

T-banen i sentrum stopper på Grønland, Jernbanetorget (Oslo S), Stortinget og Nationaltheatret stasjoner. Man kan gå på/av på hvilken som helst av disse, avhengig av hvor man kommer fra eller skal videre.

Skrevet

Tusen takk alle sammen! :)

Da kommer vi oss nok frem til konsert på onsdag! ;)

AnonymBruker
Skrevet
:jepp:
Skrevet

Masse forvirra Bonjovi-tskjorte-bekledte turister rundt i sentrum idag :-D

Skrevet

Hehe, vi var ikke akkurat av de, fant greit frem!:) Takk for hjelpen alle sammen, sitter på stadionen nå, klar til å se et av verdens beste band!!!:tommelopp:

AnonymBruker
Skrevet

Håper regnet holder seg unna!

Til tider relativt mørke skyer rundt her (ett par km lenger øst) og ikke lenge siden det kom noen dråper.

Hilse Jon!

Skrevet

Takk for det, det kom noen drypp, men vi gikj og stod tørre i trappen!:) En fantastisk aften, gamnel kjærlighet ruster ikke!;)

Og mannen (som er HELT) ukjent i Oslo var litt imponert over hvor god oversikt jeg hadde. Da jeg sa at jeg hadde bedt om tips til transport på KG satte han opp et overrasket smil og sa "jøss! Så det kan brukes til noe nytig!?" :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...