Gå til innhold

Liker jenter som fiser

Fremhevede innlegg

Gjest Doktor
Skrevet

Jeg liker jenter som fiser, da er de trygge og tør å være seg selv.

Dama mi fiser når hun er sammen med meg, men ikke ellers. Vi mener at man er ikke ordentlige kjærester før man kan fise sammen.

Jeg har lyst til å spørre henne om hun kan sette seg oppå ansiktet mitt å fise inn i nesa mi. Jeg er litt redd for å spørre, men tror også det kan være farlig å sniffe fis i så stor mengde og konsentrasjon når den kommer rett fra rumpa.

Noen som har prøvd det eller har erfaringer å dele?

Videoannonse
Annonse
Gjest HunterLady
Skrevet

Du skal ikke smake på bæsjen hennes i samme slengen? :fnise:

Jeg tror forresten ikke det er anbefalt å sniffe fersk tarmgass. Men hva vet vel jeg? Jeg suger jo pikk som nylig har vært i tarmen min.

Skrevet

Hvordan vet du at hun ikke fiser ellers?

:fnise:

Gjest HunterLady
Skrevet

Hvordan vet du at hun ikke fiser ellers?

:fnise:

:skratte: :skratte:

Haha, godt spørsmål. Kanskje det er en sånn dominant greie. "Du har kun tillatelse til å fise når du er med meg!"

• Liker 1
Skrevet

Alle jenter fiser, så da liker du jo alle jenter :)

Skrevet (endret)

Hun føler seg trygg når hun er med kjæresten sin og derfor tør hun å slippe fiser, jeg fiser heller ikke sammen med noen andre enn dama. Det er uhøflig og ekkelt å fise foran andre.

Alle fiser sammen med kjæresten sin, det er ikke til å unngå når man er så tett på hverandre. Men jeg har lyst til å prøve at hun fiser inn i nesa mi, men er redd hun skal synes det er rart samtidig som jeg er redd for hvordan det blir å sniffe inn fisen.

Endret av Bond
Skrevet

Jeg slepper en fjert i blant sammen med kjæresten min selv, håper det ikke er deg - for det frister ikke noe særlig :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Jeg slepper en fjert i blant sammen med kjæresten min selv, håper det ikke er deg - for det frister ikke noe særlig :fnise:

Det er godt å være i et forhold der man har "fri fis".

Hadde en gang en dame som æsjet fælt når jeg feis, og hun feis aldri selv heller. det ble slutt.

Ingen som har prøvd det?

Skrevet

Tråden ryddet - husk å vise hensyn!

Bond, mod

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde en kjæreste en gang som løftet opp det ene beinet så høyt han kunne, mens han dro rumpeballene fra hverandre med hendene sine, for så å slippe de høyeste prompene jeg noensinne har hørt, før han knakk sammen i latterkrampe.

Daglig.

:roll:

AnonymBruker
Skrevet

Smaken er som baken - bokstavelig talt!

AnonymBruker
Skrevet

Du skal ikke smake på bæsjen hennes i samme slengen? :fnise:

Jeg tror forresten ikke det er anbefalt å sniffe fersk tarmgass. Men hva vet vel jeg? Jeg suger jo pikk som nylig har vært i tarmen min.

Æh........... i beste mening, men er du ikke redd for å bli alvorlig syk, av blant anna e-coli?

• Liker 1
Gjest HunterLady
Skrevet

Æh........... i beste mening, men er du ikke redd for å bli alvorlig syk, av blant anna e-coli?

Aldri hørt om noen som får E-coli av det. Nei er ikke redd for det. Er jo mine egne bakterier.

AnonymBruker
Skrevet

Aldri hørt om noen som får E-coli av det. Nei er ikke redd for det. Er jo mine egne bakterier.

Joa, men får du noen tarmbakterier i skrittet så kan du jo få urinveisinfeksjoner og alt, sikkert det som er tanken

Gjest HunterLady
Skrevet

Joa, men får du noen tarmbakterier i skrittet så kan du jo få urinveisinfeksjoner og alt, sikkert det som er tanken

Joda, men som regel går bakteriene i svelget, dvs ned i magesyren. Det som kan være farlig er hvis de går i luftveiene, men det skal normalt ikke skje.

Gjest JasonBourne
Skrevet

Joda, men det er jo akkurat det samme som med å vaske seg på hendene etter at man har vært på toalettet. Det er for at vi ikke skal få i oss e-colibakteriene i munnen.

E-coli er nyttig i endetarmen, men kan være svært skadelige i resten av kroppen, selv om det er dine egne. Du har hatt flaks til nå, men du bør sluttet med dette umiddelbart. Jeg har hørt om to-tre tilfeller av damer som har fått e-coliinfeksjon av dette.

• Liker 2
Skrevet

ass to mouth er ikke anbefalt av leger nei! Men man reduserer vel kanskje risikoen hvis man bruker noen "renseprodukter" fra kondomeriet! Mener dette finnes..

AnonymBruker
Skrevet

:fise: in you face beibi. Liker du meg nå?

Gjest Lykkeliky
Skrevet

Jeg liker jenter som fiser, da er de trygge og tør å være seg selv.

Dama mi fiser når hun er sammen med meg, men ikke ellers. Vi mener at man er ikke ordentlige kjærester før man kan fise sammen.

Jeg har lyst til å spørre henne om hun kan sette seg oppå ansiktet mitt å fise inn i nesa mi. Jeg er litt redd for å spørre, men tror også det kan være farlig å sniffe fis i så stor mengde og konsentrasjon når den kommer rett fra rumpa.

Noen som har prøvd det eller har erfaringer å dele?

Spesiellt :filer:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...