Gjest Katten. Skrevet 14. juni 2011 #22 Skrevet 14. juni 2011 Anbefaler The Chronicles of Thomas Covenant på det sterkeste.
Gjest Tammie Skrevet 14. juni 2011 #23 Skrevet 14. juni 2011 Tusen takk for så mange svar! Jeg er veldig usikker på hva jeg skal velge av alt dette, men et sted må man jo starte. Trur jeg skal at meg en tur til denne butikken ettersom jeg bor i Oslo! :-)
Perelandra Skrevet 14. juni 2011 #24 Skrevet 14. juni 2011 Space Trilogy av C.S. Lewis. Den består av bøkene Out of the Silent Planet, Perelandra og That Hideous Strength. Det er der jeg har tatt brukernavnet mitt fra. Kan også anbefale Mr. Norrel & Jonathan Strange av Susanna Clarke
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2011 #25 Skrevet 14. juni 2011 His Dark Materials!! Fanastisk triologi!
nattsvermer Skrevet 14. juni 2011 #26 Skrevet 14. juni 2011 Kan også anbefale Mr. Norrel & Jonathan Strange av Susanna Clarke Denne skriver jeg under på! Sjelden jeg har blitt så oppslukt av en bok jeg tilfeldigvis plukka med meg
Perelandra Skrevet 15. juni 2011 #27 Skrevet 15. juni 2011 Mente selvfølgelig Jonathan Strange & Mr Norrell, ikke omvendt som jeg skrev lenge oppe. Jeg gikk litt surr i tittelen på boka.
dobby Skrevet 15. juni 2011 #28 Skrevet 15. juni 2011 Mente selvfølgelig Jonathan Strange & Mr Norrell, ikke omvendt som jeg skrev lenge oppe. Jeg gikk litt surr i tittelen på boka. Denne er bra! I alle fall for oss som ikkje er så nøye på at det skal vere action heile tida. Den er ganske "dvelande", men som sagt veldig bra.
Gjest Tammie Skrevet 28. juni 2011 #29 Skrevet 28. juni 2011 Tenkte jeg skulle prøve meg på Tidshjulet. Noen som vet hvor de selger bøkene på norsk? Ser ut til å ikke være til salgs noe sted. Jeg kan jo lese på engelsk, men fortrekker norsk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå