*Bumblebee* Skrevet 8. juni 2011 #1 Skrevet 8. juni 2011 Jeg har bleket striper i håret,liker å være lys.(er egentlig mørkebrun,naturlig) nå har jeg fint spill i det,men problemet mitt er at hver gang jeg har vært hos frisøren og fått det stripet,så ser det såå bra og lyst ut rett etterpå. men merker det ikke tar lang tid før det har "mørknet",dvs det heelt lyseste er borte på en måte.(bare noen uker toppen..) nå er det nesten mer brunt enn lyst føler jeg.. er det noe jeg gjør galt?? bruker joico sin serie for lyst hår(lillasjampo) + k-pak kur. vasker det sånn ca...hver 3-4 dag?vil ikke vaske for ofte heller,synes det er greit at håret er vant til det og blir så å si aldri fett på noe måte. noen som vet hvorfor det er slik? har dere opplevd liknende..?
ondebanan Skrevet 9. juni 2011 #2 Skrevet 9. juni 2011 Så rart at det blir sånn! Jeg og bruker den samme kombinasjonen, og jeg får lilla hår om jeg vasker det med lillashampoen for ofte. Du kan jo evt. prøve å ha den i lenger hver gang? Jeg pleier massere den godt inn og la den virke 5-10 minutter.
*Bumblebee* Skrevet 9. juni 2011 Forfatter #3 Skrevet 9. juni 2011 ja...tror jeg nesten må prøve det.er bare litt kjipt for da tar hårvasken sååå lang tid...har jo i kur og som bør sitte 5 min den også.når man står I dusjen så er det laang tid..blir jo iskald om jeg slår av vannet da.(ja,gjør det for å spare miljøet og strøm ) men men får vel bare gjøre det og se om håret blir bedre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå