*Shira* Skrevet 13. november 2003 #1 Skrevet 13. november 2003 Andre her som har fått med seg at Hardrock Cafe snart kommer til Oslo. Jeg er kjempefan av Hardrock Cafe. Digger maten og de gode drinkene :D Sjekk ut sidene og registrer dere som medlemmer: http://www.hardrock.no/ http://www.hardrockcafe.com/locations/cafe...on.aspx?lc=oslo
Fakse Skrevet 13. november 2003 #2 Skrevet 13. november 2003 Vi pleier alltid å ta med oss et ølglass og en t-skjorte som suvernir når vi er på ferie et sted med HRC, bedre enn nips som støver ned i hylla liksom. Men jeg synes desverre kvaliteten på t-skjortene (spesielt de med jentefasong) har blitt dårligere og dårligere
Livets datter Skrevet 13. november 2003 #3 Skrevet 13. november 2003 Toppers. Da blir det 2 nye glass i shotglass-samlingen min!
*Shira* Skrevet 13. november 2003 Forfatter #4 Skrevet 13. november 2003 Samler du også :D Jeg har også en fin samling. Synest det er et greit suvinir når man er ute på tur. Jeg har i fra Stockholm, Køben, Berlin, London, Key West, Miami, Roma og nesten Barcelona....... dvs de utsolgt... :evil:
Livets datter Skrevet 13. november 2003 #5 Skrevet 13. november 2003 Samler du også :D Jeg har også en fin samling. Synest det er et greit suvinir når man er ute på tur. Jeg har i fra Stockholm, Køben, Berlin, London, Key West, Miami, Roma og nesten Barcelona....... dvs de utsolgt... :evil: Ja, jeg kjøper disse som suvernir. Men har ikke så mange som deg enda. Har fra Berlin (så deg forresten ikke der?? ), København, Hersonissos og Kypros. Har fått spørsmål fra venner om de skal kjøpe med til meg når de er ute og reiser, men da er liksom poenget med suvernir borte...
Fakse Skrevet 13. november 2003 #6 Skrevet 13. november 2003 Skjønner at dere var lurer enn meg som begynnte å samle på shot-glass i stede for øl-glass Begynner å bli fullt i skapet vårt nå, spesielt siden vi selvfølgelig må ha ett hver Vi har fra Paris, København (2), London (2), Edinburgh (2, flott cafe der!), Orlando (2, verdens største HRC) og Reykjavik. Og det er selvfølgelig juks å ha fra et sted der man ikek har vært, derfor bare ett fra Reykjavik og Paris.
Gjest Anonymous Skrevet 13. november 2003 #7 Skrevet 13. november 2003 Synes HardRock er litt ut jeg... høy harry faktor? Er det noe bedre enn f.eks MC Donalds eller 7eleven? Forskjellen er vel interiøret...
Livets datter Skrevet 13. november 2003 #8 Skrevet 13. november 2003 Mulig det. Men det er mer harry å kjøpe med seg en stygg glass-vindmølle som det sår "Cypros" på, enn å kjøpe 2 shot-glass som faktisk blir brukt!
Gjest Cruella Skrevet 13. november 2003 #9 Skrevet 13. november 2003 Jeg synes det er veldig god mat der, og så store porsjoner! :o Spesielt løkringene er kjempegode.
Tusenfryd Skrevet 13. november 2003 #10 Skrevet 13. november 2003 Åååå, så deilig! Går alltid på Hard Rock når jeg har anledning, men har hittil kun vært i Reykjavik Stockholm og København. Men flere ganger da...
14062003 Skrevet 13. november 2003 #11 Skrevet 13. november 2003 Jeg vet hvor det skal være :-) Naboen skulle være med på finansieringen, gitt! Men de har støtt på Staten, så åpningen ble ikke nå på lørdag som planlagt. Jeg registrerer meg og håper på at mine sjanser for premieren øker :-)
Edie Skrevet 13. november 2003 #12 Skrevet 13. november 2003 Synes de har god mat på HRC jeg! Og stilig interiør og man blir i partyhumør av å spise der Har en liten samling med t-skjorter, men har ikke blitt konsekvent gjennomført..
Gjest Mitsumi Skrevet 13. november 2003 #13 Skrevet 13. november 2003 I've visited HRC in London quite a few times with my possie. Delicious food and always great service. I will definately visit the one here in Oslo when it opens.
Ruby Skrevet 13. november 2003 #14 Skrevet 13. november 2003 Det var jammen på tide at det kom noe sånt hit ja!!! Shotglassamlingen min er fra Paris, Orlando, Los Angeles, Hollywood, Amsterdam, Newport Beach, Las Vegas, Las Vegas Hotel og San Fransisco. Gleder meg til den gode maten!
ringblomst Skrevet 13. november 2003 #15 Skrevet 13. november 2003 Er ikke fan av HRC, men det har sikkert noe med at vi fikk rått hamburgerkjøtt sist gang vi spiste der (Reykjavik). Men drinkene der er greie .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå