Gå til innhold

Tiltrekker folk andre med samme kroppstype?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er dere mer tiltrukket av en person som er ca like tynn/tykk som deg selv? Og tror du at tykke menn generelt liker tykke kvinner mer enn gjennomsnittsmannen?

Videoannonse
Annonse
Gjest Consensio
Skrevet

Tiltrekkes ikke av kroppstype, men av personlighet og kroppspråk.

• Liker 2
Skrevet

Tviiiiler... Jeg er ganske fyldig, mens kjæresten min er normalvektig.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg er godt trent og tiltrekkes utelukkende av myke damer med seriøst junk-in-the-trunk. Fitnessberter gjør det ikke for meg.

Skrevet

Jeg er litt kraftig og jeg har hittil blitt tiltrukket av både litt kraftigere gutter og tynne gutter. Og både kraftige og tynne gutter har vært "etter" meg.

Skrevet

Vel, jeg er vel normalvektig/slank, og foretrekker vel kvinner som har litt ekstra enn det motsatte. Liker disse-effekten nemlig, at ting og tang er litt deigete og liksom skvulper litt. Bløtdyr er fine dyr.

Gjest HunterLady
Skrevet

Jeg tiltrekkes de som ser bra ut, og jeg ser bra ut selv :D

• Liker 2
Skrevet

Heldigvis er vi mennesker forskjellie, også når det kommer til hva vi tiltrekkes av.

Jeg tiltrekkes av mørke, helst litt høye, menn med glimt i øyet og lange fingre. Jeg er mørk, forholdsvis høy og har ganske lange fingre, men om det har noen sammenheng vet jeg ikke. :ler:

Skrevet

Jeg snoka innpå et treningsforum på nettet. Og der er jo gutta ganske svære mildt sagt. En gutt hadde lagt ut bildet av fotballfrue som det også blitt gjort her, og i motsetning til her syns de fleste guttene der inne at hu var fin. Fit og bra. De kommenterte mer musklene hennes og den lave fetprosenten liksom..Så jeg tror kanskje det kan være noe i det :)

Selv syns jeg høyde er viktigere en selve fasongen !

AnonymBruker
Skrevet

jeg bryr meg virkelig fint lite om kroppstype. Jeg er formfull selv, men har som regel endt opp med tynne gutter rent forholdsmessig.

Gjest Gjest
Skrevet

Nei. Kvinner og menn ser relativt forskjellige ut i utgangspunktet, så det gir det lite mening at man kun skal tenne på folk med samme kroppstype som en selv. Med mindre man er homofil selvsagt. Men kanskje en god del treningsfanatikere foretrekker å være sammen med andre treningsfanatikere? Den kan jeg gå med på. Et annet innlegg nevnte bl.a. at mange av de svære muskelgutta på et treningforum skrøt av kroppen til fotballfruen... Men også blant muskuløse treningsfanatikere finnes det garantert de som foretrekker myke og kvinnelige former.

Selv er jeg 164 cm høy og ganske formfull, og jeg har tiltrukket meg gutter av alle slag. Selv foretrekker jeg dog gutter som er normalt slanke og atletiske. Men jeg synes jeg helt klart at et pent ansikt er vikigere enn en fin kropp.

Skrevet

nå har jeg vært sammen med en overvektig, en bodybuilder, en undervektig og en normalvektig, så nei jeg tror ikke det for min del hvertfall :P

Skrevet

nå har jeg vært sammen med en overvektig, en bodybuilder, en undervektig og en normalvektig, så nei jeg tror ikke det for min del hvertfall :P

Med mindre vekta di er som en jojo da.

Skrevet

Med mindre vekta di er som en jojo da.

Jess jeg gikk fra å være undervektig til å være bodybuilder i konkurranse på to uker :briller:

Skrevet

Jess jeg gikk fra å være undervektig til å være bodybuilder i konkurranse på to uker :briller:

Dæven!

Men fikk du ny type etter bare to uker? Dæven igjen! :gjeiper:

Skrevet

Dæven!

Men fikk du ny type etter bare to uker? Dæven igjen! :gjeiper:

Ja, jeg dumpet han undervektige fordi jeg var forelsket i en annen, så ble jeg sammen med han som var bodybuilder. :gjeiper:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...