Gjest Meme Skrevet 8. juni 2011 #1 Del Skrevet 8. juni 2011 På grunn av ulike jobbturnuser og lang avstand mellom våre hjemsted, får jeg ikke sett kjæresten min så mye i sommer. Neste helg er siste helgen vi har sammen på noen uker, og jeg vil gjerne overraske han med en slags ferie eller koselig weekend. Problemet er at jeg ikke har allverdens med penger å bruke, så flere hotellovernattinger og utenlandsturer er uaktuelt. Det er dessuten bare fra fredag til søndag dette blir. Jeg tenkte litt på å bare invitere han hjem til meg og finne på noe koselig, men trenger noen tips? Jeg tenkte også litt på å leie en hytte et sted, og bare kose oss sammen, for jeg disponerer bil, men vet ikke hvor jeg kan finne sånt på nettet og om prisen er overkommelig. Tips mottas med takk :) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. juni 2011 #2 Del Skrevet 8. juni 2011 er jo umulig å gi tips når man ikke vet hva budsjettet er. hvor du bor er også relevant. å reise med fly fra oslo er feks mye billigere enn å reise med fly fra kristiansand. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fanteria Skrevet 8. juni 2011 #3 Del Skrevet 8. juni 2011 Det er rimelig å fly til Dublin. Rimelige hoteller finnes det der. Det som blir dyrt ... ØL! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. juni 2011 #4 Del Skrevet 8. juni 2011 om dublin er rimelig å reise til kommer ann på hvor i landet man flyr ifra. jeg finner aldri billetter for under 1500 kr til feks amsterdam her jeg bor. i oslo får du det for under halvparten. egentlig ganske irriterende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. juni 2011 #5 Del Skrevet 8. juni 2011 ta et raskt googlesøk. søk feks på "hytteutleie bodø" eller hvor du nå enn vil dra. du får garantert opp relevante nettsider Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 8. juni 2011 #6 Del Skrevet 8. juni 2011 (endret) Sykkeltur med telt eller til en hytte i skogen. Men se på værmeldingen før dere drar, det kan bli litt for varmt og ubehagelig i en liten hytte. Fisketur med telt, eller hjemmefra, i gangavstand. Hjemme, piknic eller lage god mat hjemme, sammen. Finne ut litt om lokalhistorie, dra på museum, utstillinger, jordbærplukking rett fra åkeren, en ridetime, fange krabber, plukke skjell, bade, leie kajakk og ta med telt, ta med mat og besøke en besøksgård, plukke sopp, strikkhopp... Drikke champagne til frokost, spise frokost sammen og dekke på bordet, spille backammon, elske i skogen, bade naken midt på natta, bowling, gratis prøvetime i golf som en gave til han, gå tur i regnet, spille badmington... Du er heldig som har en kjæreste, men hva liker dere å gjøre ellers da, hver for dere og og ikke bare sammen? Er dere hjemme, kan du ha en overraskelse til lørdagen, kose dere hjemme fredag og se dvd, spille eller bare prate, dele en flaske vin til maten. Finn på noe han ikke liker så godt og la det være en overraskelse, helst må han aldri ha prøvd det før men bare gitt uttrykk for at han ikke er typen til det... Men ikke overdriv. Finn bare på noe nytt, kanskje noe dere aldri har gjort tidligere eller ikke har tenkt tanken på. Endret 8. juni 2011 av Alvina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå