Gå til innhold

Kommer ikke innpå hotmailen med mitt vanlige passord

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Heisann!

Da jeg skulle logge innpå hotmailkontoen min, så kom jeg ikke innpå med mitt vanlige passord, som jeg er 100% sikker på er riktig. Nøyaktig det samme har skjedd for nesten ett år tilbake, og jeg måtte da sende mail til hotmailfolka og oppgi masse informasjon og mailer jeg har fått/sendt den siste tiden, for å få kontoen åpnet igjen, og det gikk helt fint.

Har sendt mail til hotmailfolka igjen, men denne gangen så påstår de at de ikke har nok informasjon:S Har prøvd to ganger.. vet ikke hva jeg skal gjøre, det er jo min hotmailkonto og jeg har gitt dem MASSE detaljert info.

Lurer også på hvorfor jeg ikke kommer innpå hotmailkontoen min i utgangspunktet. Er det noen som har hacket seg innpå, eller kan det være virus?? Forstår ikke helt hvorfor det skjer.. Har selvfølgelig skiftet passord etter sist gang dette skjedde.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det samme har skjedd med meg. Og jeg er også 100% sikker på at jeg har oppgitt rett passord. Dette er en ny konto, så derfor har jeg heller ingen mail å vise til. Og det frister lite å fylle ut de skjemaene de etterspør, uansett. Testet i dag med å åpne en ny konto, og da skjedde det samme da jeg logget ut. Fikk ikke logget inn... Så jeg blir også glad for svar :)

Skrevet

Har opplevd det samme for noen måneder siden, men fikk endret passordet tilbake ved at jeg hadde registrert et sånt "sikkerhetsspørsmål" på forhånd.

Vet ikke hvordan det er med å få passordet tilbake uten et slikt spørsmål, men hvis dere klarer å logge på igjen, gå rett inn på kontoinnstillinger og opprett et slikt sikkerhetsspørsmål!

Det kan fks være "Hvem var din første lærer?" eller "Navn på første kjæledyr" osv.

Da kan man få passordet lett tilbake.

AnonymBruker
Skrevet

Har opplevd det samme for noen måneder siden, men fikk endret passordet tilbake ved at jeg hadde registrert et sånt "sikkerhetsspørsmål" på forhånd.

Vet ikke hvordan det er med å få passordet tilbake uten et slikt spørsmål, men hvis dere klarer å logge på igjen, gå rett inn på kontoinnstillinger og opprett et slikt sikkerhetsspørsmål!

Det kan fks være "Hvem var din første lærer?" eller "Navn på første kjæledyr" osv.

Da kan man få passordet lett tilbake.

Jeg hadde et slikt sikkerhetsspørsmål, men det kom opp kun ett slikt spørsmål, og det var ikke det jeg hadde valgt... Og når jeg da lagde ny konto, så valgte jeg det sikkerhetsspørsmålet som jeg kunne velge. Men når jeg velger det, og svarer riktig, så får jeg til svar at denne tjenesten ikke er tilgjengleg. Akk, hvorfor skal hotmail gjøre det så vanskelig! Valgte også alternativ e-post adresse, men den de presenterer som min alternative e-post, er en adresse jeg aldri har hatt... (ser de to første bokstavene, resten sensuerert med stjerner).

AnonymBruker
Skrevet

TS her.

Jeg har ikke sikkerhetsspørsmål desverre. :-( Og tastet inn passordet feil så mange ganger at kontoen er låst. Og får bare standardsvar tilbake fra Hotmail-folka, der det står at jeg ikke har nok bevis til å åpne kontoen igjen. :/

Flere forslag og tips tas i mot med stor takk:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...