Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

nå i det siste har eg fått kviser litt intime plasser. vonde og store som "sprikker" ganske fort, men kommer nye like fort. har vert en del plaget med kviser i fjeset men dette er ganske nytt. noen råd? erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Gjest Aria.
Skrevet (endret)

Har du nylig barbert deg *der nede*?

Edit; omformulere litt ;)

Endret av **Nora**
AnonymBruker
Skrevet

Har du nylig barbert deg *der nede*?

Edit; omformulere litt ;)

nei har ikke det. og har ikke det i senere tid heller, for da viser kvisene så godt..

Skrevet

Kjøp deg en god kropss-skrubb/eksfolierende krem. Jeg bruker Kerstin Florian's turkish bodyscrub og er KJEMPEfornøyd. Bruker den mest pga at jeg vokser meg nedentil, men du kan gjerne bruke den for å få bukt med kviser og urenheter også. Kan brukes på hele kroppen :-) Skrubb 1-2 ganger i uken

AnonymBruker
Skrevet

Helt sikker på at det ikke kan være herpes?

• Liker 1
Skrevet

nei det trenger ikke være herpes.

I lysken blir det produsert lymfevæske, og det hender det hoper seg opp alle steder nær lymfen, i underlivet, under armene og i nakken/halsen. Så er det varmt og fuktig ser i sommer...

her står det mer om Lymfene; http://no.wikipedia.org/wiki/Lymfesystem

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det kan være såpe som skaper irritasjon.. Jeg sleit med det samme, så sluttet jeg å vakse meg med intimsåpe eller annen såpe, og nå har jeg aldri kviser der nede lenger.. Har heller ikke hatt noe ubalanse i underlivet eller sopp siden jeg sluttet å bruke såpe i underlivet.

Skrevet

Det kan også være betennelse i hårsekken(e).

Skrevet

betennelse i hårsekken er ikke så store, jeg snakker kviser som gjerne buler litt, ikke småtteri man kan nesten klore vekk...

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...