Green Skrevet 13. november 2003 #1 Del Skrevet 13. november 2003 Usj, eg som trudde eg var ute i megagod tid med å tinge kyrkje, men så viser det seg at same presten skal ta seg av 2 kyrkjer og må reise att og fram mellom dei to kyrkjene. Den eine kyrkja er veldig populær, ca 4-5 vigsler der kvar laurdag frå mai til september, men den vi skal gifte oss i er der kanskje ett bryllaup i året i. Så eg skjønar godt at dei berre har ein prest på deling. Men konsekvensen er at vi ikkje kan få det tidspunktet vi ville ha (kl 1400). Kan flytte til anten kl 1300 eller 1600. Synast 1300 er veldig tidleg og 1600 altfor seint Skal nå prøve om eg kan få tak i ein annan prest som kan vie oss. Vonar det går i orden. Sånn, der fekk eg lufta den frustrasjonen. :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 13. november 2003 #2 Del Skrevet 13. november 2003 Det var dumt Hvilken kirke er dette da? Håper det ordner seg for dere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Green Skrevet 13. november 2003 Forfatter #3 Del Skrevet 13. november 2003 Det er Grimstad kyrkje. Tenkte at det ikkje var noko prblem sidan det nesten aldri er bryllaup der, men då tenkte eg ikkje på at dei har berre ein prest på deling! Snakka forresten med ein prest eg kjenner og spurte om han kunne hjelpe oss. Men han skulle kanskje ha ferie då, men visste ikkje heilt sikkert, og veit ikkje nærmare bestemt om han kan før i april!!! :o Det er jo litt i seinaste laget då, må jo skrive invitasjonar og tinge fotograf og frisør og alt det der. Må jo vite eksakt klokkeslett pga mange ting. Samstundes så er det altfor risikabelt å gamble på at vi sikkert får tak i ein prest... Det har ikkje eg nerver til Kva ville de gjort? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 13. november 2003 #4 Del Skrevet 13. november 2003 Jeg ville valgt å gifte meg klokka tretten. Det skal vi og jeg syns deter greit å få komme igang på selve dagen, hadde blitt sprø hvis jeg skulle gått og trippet helt til fex klokka 16..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå