AnonymBruker Skrevet 8. juni 2011 #1 Skrevet 8. juni 2011 Ja, noen som vet? Har denne banken, og lurer på hva andre vet og om noen har egne erfaringer med denne banken. Jeg har kontoene mine i Førde.
Glorya82 Skrevet 8. juni 2011 #2 Skrevet 8. juni 2011 Generelt så er sparebank 1 en ganske dyr bank. Jeg hadde selv i mage år en lokal sparebak1 bank og renter gebyrer osv er ikke bra i forhold til mange andre. jeg hadde den pga jeg syntes det var en trygghet å ha banken i nærheten der jeg bodde, men jeg opplever å få samme og minst like bra av Nordea som jeg har nå. Selv om jeg hadde hatt sparebank 1 siden jeg var tenåring så ga de meg tilbud på boliglån med en mye høyere rente enn det Nordea gjorde som jeg aldri hadde vært kunde i før. Sparebank 1 tok også sinnsyke gebyrer for bruk av visa og ikke minst visa i utlandet, mens nordea er gebyrfritt. Rentene på sparekonto er også mye bedre i Nordea. Sjekk litt rundt ettersom hva slags behov du har, lån, kreditkort etc. De fleste bank tester jeg har sett har hvertfall Sparebank1 kommet ut som en av de dårligste og med god grunn spør du meg...
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2011 #3 Skrevet 8. juni 2011 jeg har også kontoer der, i førde, bytta til postbanken pga de ga bedre tilbud.
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2011 #4 Skrevet 8. juni 2011 Glorya82: hva har sparebank 1 med saken å gjøre? Jeg har Sparebanken Sogn og Fjordane og er iallefall veldig fornøyd, både med renter og ikkeminst kundeservice. Har hatt konto i DnbNor også men trivdes bedre med den gode gamle lokalbanken
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2011 #5 Skrevet 8. juni 2011 DNB NOR har jo blitt en lokalbank i førde, de åpnet nylig filial der.
Glorya82 Skrevet 9. juni 2011 #6 Skrevet 9. juni 2011 oj sorry, her tenke jeg at det var en av filialene til sparebank1 gruppen, da missforstod jeg gitt, beklager
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå