Gjest Tex Skrevet 13. november 2003 #1 Skrevet 13. november 2003 Hva har du gitt kjæresten din, som han satte absolutt mest pris på??? Gi oss andre stakkarer noen tips.....
La Guapa Skrevet 13. november 2003 #2 Skrevet 13. november 2003 :D Hei. La nettopp inn i en tråd om "Hv gir du mannen i ditt liv" lenger ned her. Mannen min fikk medlemskap i fanklubben til favorittbandet sitt i fjor. Gjennom dem klarte jeg å skaffe en special edition CD som de hadd fått tak i. Han smilte fra øre til øre i flere dager etterpå. Han ble veldig glad for den gaven. Snart-advents-klem fra Jule-Guapa
Gjest lmari Skrevet 13. november 2003 #3 Skrevet 13. november 2003 Min fikk bilbane i forfjor - så ikke noe til han resten av julen, jeg... Ble også den mest populære dama i kompisgjengen etter det - fikk beskjed om at "det er ekte kjærlighet, det"...
Miss Marple Skrevet 13. november 2003 #4 Skrevet 13. november 2003 Husker faktisk ikke hva jeg ga ifjor, lurer på om det var ski...I år har vi bestemt oss for å kjøpe nye sofa, så vi kjøpe hver sin treseter som vi skal gi til hverandre, i tillegg lager vi pakkekalender til hverandre. Min kjære skal også få et bilde av meg fra bryllupet, som fotografen tok som han ikke vet om.
April Skrevet 13. november 2003 #5 Skrevet 13. november 2003 Tror gaven i år slår bra an-billett til Shania Twain konserten! Men hellers er han fornøyd med alt han får tror jeg! Virker sånn..
Isiselin Skrevet 13. november 2003 #6 Skrevet 13. november 2003 Kjøpte komplett fotballdrakt til ham for et par år siden. Fotballaget hans er en liten klubb i England så det skal litt til å bestille slikt. I tillegg er fotball for meg det verste som finnes så det kom helt overraskende på min kjære! Da ble han glad, ja!! :-) Og da ble jeg også glad...
Gjest care Skrevet 13. november 2003 #7 Skrevet 13. november 2003 Samekniv, fiskeutstyr, skinnbag til jobb, regntøy, sportsklær, ulltøy osv.
kiri Skrevet 13. november 2003 #8 Skrevet 13. november 2003 Aktbilder av meg skal min samboer få til jul i år og han kommer til å hoppe i taket
Gjest sunshine-t Skrevet 13. november 2003 #9 Skrevet 13. november 2003 gubben får ett bilde av meg i korsettoverdel, jeans og høyhelte sko..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå