AnonymBruker Skrevet 8. juni 2011 #1 Skrevet 8. juni 2011 Har endelig begynt å finne produkter som funker bra for min hud, og mangler bare en god fuktighetskrem. Har lenge brukt produkter du finner i matbutikken, og har ofte valgt det billigste eller det som stod fremst i hylla. Så kjøpte jeg meg MD formulations skrubb og facial cleanser, og huden min ble gradvis bedre. Som "nattkrem" bruker jeg et veldig tynt lag jojoba-olje, siden det blir litt for oljete til at jeg vil ha det under sminken. Hadde ganske sensitiv og tørr hud før, men nå er den så god som normal, og verken tørr eller oljete. Trenger derfor en enkel fuktighetskrem jeg kan bruke på dagen, under sminke. Den må være mild, uparfymert og ikke for tjukk. Gjerne anbefal meg noe fra MD formulations eller andre kvalitetsmerker. Går ikke tilbake til Loreal og alt det der..
ondebanan Skrevet 9. juni 2011 #2 Skrevet 9. juni 2011 Veldig fornøyd med Decleor Hydra Floral Emulsjon! Kremversjonen ble jeg litt blank av, men emulsjonen er super. Sminken holder, og jeg blir ikke blank utover dagen.
Gjest Mauna Lee Skrevet 9. juni 2011 #3 Skrevet 9. juni 2011 Vet ikke om jojobaolje er noe for deg, men du kan jo hvertfall prøve å se litt pådenne tråden
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2011 #5 Skrevet 9. juni 2011 Jeg ble positivt overrasket av denne Den har gjort underverker for min fete blanke hud
Vill&Vakker Skrevet 9. juni 2011 #6 Skrevet 9. juni 2011 Active Most fra dermalogica, Hydra Floral fra Decleor eller denne fra Matis
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå