Gå til innhold

Den ultimate jentejulepresangen


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

En liten og uhøytidelig kåring av tidenes jentejulepresang.

Hvem har fått den fineste julepresangen fra kjæresten sin

og ikke minst

HVA VAR DET?????

Her kan alle slenge inn sitt forslag, den absolutt mest romantiske presangen du har fått eller hørt om.....

Så stemmer vi til slutt.

Hvem vil være først???

*roper* Leeeeyaaaaa!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mistenker at jeg blir utkonkurert av Leya, men jeg prøver...

Det var forresten ikke julepresang, men bursdagsgave. Teller det likevel?

Jeg hadde en jobb jeg ikke trivdes så godt i. Når jeg kom hjem fra jobben på bursdagen min hadde xxx laget til en romantisk picknick i stua (på duk på gulvet). En flott blomsterbukett stod der, champagne på kjøling og yndlingscd'n min i spilleren. Så serverte han tre-retters middag. Og så fortalte han at han hadde ordnet fri til meg dagen etter (vi jobbet på samme sted og han hadde fått lov til å overføre en av sine fridager til meg :D ) og bestilt aromaterapi til meg på formiddagen. Og så lovte han å se hele prinsessebryllupet med meg på ettermiddagen (Märtha sitt), for han visste at jeg hadde gledet meg til det og trodde at jeg ikke skulle få med meg alt pga jobben. Flott og romantisk synes jeg

Rettelse: jeg så etter jeg hadde lagt inn innlegget at det hørte til i juleforumet. :ler: Ja, ja, nå får det stå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til jul for 2 år siden fikk jeg en alliansering i hvitt gull med en diamant 0.07 carat! Jeg ble kjempe glad og tårene trillet....Det er den fineste gaven jeg har fått fra han i løpet av alle årene vi har vært sammen!

(Da vi hadde vært sammen 9 år i sommer fikk jeg en diamant til på ringen!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I fjor fikk jeg forlovelsesring på julaften......

Riktignok etter at alle julegavene var åpnet og han er streng på å presisere at det ikke var en julepresang, for jeg fikk nemlig det også....

men allikevel.... tror ikke noen jul kan overgå den ifjor......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe...

Nå blir dere sikkert skuffa..

Skulle jo bare se hva dere hadde fått!!

Men forøvrig..den flotteste julegaven jeg har fått må vel være

Enten

Skøytene fra i fjor eller

Diamantklokken fra året før der.

Skøytene fordi jeg har ønsket meg det siden jeg var liten, men ALDRI fått..hehe...Og da ble det veldig spesiellt vettu...

Første jula vi var sammen, fikk jeg diamantklokke. Den er jeg veeldig redd for og bruker den bare til pent..Har en annen til "slørv".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...