minniepus Skrevet 13. november 2003 #1 Skrevet 13. november 2003 Nok en gang fraskrives menn alt ansvar for sine handlinger... http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=201433 Horetrafikken som omtales er også tragisk.
Diva Skrevet 13. november 2003 #3 Skrevet 13. november 2003 Fytti! Det var jo voldsomt ? Makan til kvinnesyn de hadde der :o Synes synd på kvinnene som får lide av at menne er blitt noen horebukker. Kvinnens feil ? Jaja, det er mye rart menn finner på for å unnskylde seg. Blir bare kvalm av slikt :x
Arketypen Skrevet 13. november 2003 #4 Skrevet 13. november 2003 Er det noe nytt da? Menn skylder på kvinner, og kvinner skylder på menn.... Slik er det jo...
Gjest Anonymous Skrevet 13. november 2003 #6 Skrevet 13. november 2003 poenget er at alle er ansvarlige for egne handlinger.. slike menn slipper nok å få/beholde en kone.. men da får de heller ingen barn, ingen å dele alderdom med, ingen å bygge opp et hjem med.. ergo; deres tap.. for en kvinne å klage og mase om dette er også bar tull.. det er en manns valg.. kvinner må bare sørge for at det fører til konsekvenser for menn mange kvinner er ikke flinke nok til dette.. de maser og tror at det hjelper.. i stedet for å bare ta konsekvensene av mannens valg.. og la ham få føle konsekvensene..
Gjest Anonymous Skrevet 13. november 2003 #7 Skrevet 13. november 2003 Dette er vel ikke en problemstilling som det bare finnes et riktig svar på. Jeg synes i utgangspunktet at all prostitusjon er gal og at det uansett aldri kan forsvares. Jeg mener derfor at kunder (oftest menn) aldri kan fraskrive seg ansvaret uansett hvordan ektefellen er. Men i et forhold så har begge ansvar for å være attraktive for hverandre og for å dyrke og å legge forholdene til rette for et kjærlighetsliv. Så den andre ektefellen (oftest kvinnen) får ikke mye sympati fra meg hvis hun gir blaffen i seg selv og forholdet og kanskje bare er villig til å ha et kjapt pliktknull i halvåret. Men heller ikke da vil jeg forsvare mannen. Men hvis kvinnen tar gjennomsnittelig vare på seg selv, "forfaller" på vanlig måte og gjør en innsats i forholdet så synes hun fortjener sympati.
Linemor Skrevet 13. november 2003 #8 Skrevet 13. november 2003 jeg ville lagt skylden på bakmennen jeg for min del. det første som slo meg var det store antallet prostituerte i forhold til antall innbyggere. det er vel mange av disse mennene som føler at de har kommet nærmest til himmeriket. de prostituerte er nødt til å jobbe for å overleve og er det rart om de gir litt ekstra hvis de tror at noen av disse mennene er istand til å få de ut av den situasjonen de er i. de prostituerte vil vel slippe hemnigene lettere enn konene deres, de virker spennede og forlokkende, ekte små fristerinner, som vel egentlig lever som slaver i forhold til de som brakte de dit. de må antagelig jobbe mye fordi mesteparten om ikke alt de tjener går til bakmennene. hvis de skulle starte en krig burde det være mot bakmennene, men de gjemmer seg vel såpass godt i kulissene at de får være i fred.
Gjest Anonymous Skrevet 13. november 2003 #9 Skrevet 13. november 2003 poenget er at alle er ansvarlige for egne handlinger.. slike menn slipper nok å få/beholde en kone.. men da får de heller ingen barn, ingen å dele alderdom med, ingen å bygge opp et hjem med.. ergo; deres tap.. for en kvinne å klage og mase om dette er også bar tull.. det er en manns valg.. kvinner må bare sørge for at det fører til konsekvenser for menn mange kvinner er ikke flinke nok til dette.. de maser og tror at det hjelper.. i stedet for å bare ta konsekvensene av mannens valg.. og la ham få føle konsekvensene.. Det spørs vel her hvem som gjorde et valg først! Hvis kvinnen velger å drite i seg selv og i forholdet og stiller opp kun på noen få pliktknull så er det ikke rart om en mann med normale følelser vurderer å gå et annet sted. Og hvis han er glad i familien og ektefellen og får nok kjærlighet men for lite sex så er vel prostituerte det letteste alternativet. Da blir det en konsekvens både av kvinnen og mannens valg. Hvis kvinnen mener at mannen skal ha like lite lyst på sex som henne så får de diskutere hva de vil gjøre. Hvis hun også nekter han å gå et annet sted så er valget enten at de gjør noe positivt med kjærlighetsforholdet, han bestemmer seg for å leve i forholdet uten sex eller at han finner seg en annen som vil ha et kjærlighetsliv.
Gjest Anonymous Skrevet 13. november 2003 #10 Skrevet 13. november 2003 selvfølgelig er det begges valg.. men da må også begge ta og få konsekvensene av sine valg.. jeg hadde aldri fortsatt å være gift med en mann som knullet andre.. uansett om jeg måtte anse det som konsekvenser av mine valg eller ei.. hans valg får uansett disse konsekvensene.. begge tar valg.. begge kan ta konsekvensene av den andres valg.. masing og overtalelser derimot.. funker aldri!
Gjest sexysadie Skrevet 13. november 2003 #11 Skrevet 13. november 2003 Ja. det er hardt å være mann! :-? D er hardt å være tissemann.....
Gjest trist Skrevet 13. november 2003 #12 Skrevet 13. november 2003 Men i et forhold så har begge ansvar for å være attraktive for hverandre og for å dyrke og å legge forholdene til rette for et kjærlighetsliv. Så den andre ektefellen (oftest kvinnen) får ikke mye sympati fra meg hvis hun gir blaffen i seg selv og forholdet og kanskje bare er villig til å ha et kjapt pliktknull i halvåret. Men heller ikke da vil jeg forsvare mannen. Men hvis kvinnen tar gjennomsnittelig vare på seg selv, "forfaller" på vanlig måte og gjør en innsats i forholdet så synes hun fortjener sympati. Hva når det er mannen som gir blaffen i seg selv? Dårlig hygiene, lukter vondt,dårlig ånde, skitne,ustelte klær,småfeit og likevel forventer at kvinnen skal ha lyst til sex med han.Og blir sur når hun ikke akkuratt er overivrig i senga. Verken hentydninger eller klar tale hjelper. Det er bare kvinnen som er pertentlig og prippen.Så da må jo han ha all rett til å gå andre steder..................
Gjest sexysadie Skrevet 13. november 2003 #13 Skrevet 13. november 2003 Da er jo kvinnen i sin rett til å ta seg en elsker også da...
Irka Skrevet 15. november 2003 #14 Skrevet 15. november 2003 Tåpelig! Hva med de kvinnene som får en sur, fet og skallet mann hjem hver ettermiddag. Det skulle vel da være god nok grunn for å dolle seg opp om kvelden, la gubben sitte barnevakt for å på byen å finne seg en sprek treningsstudio utgave... Lurer på hvordan de samme mennene liker den tanken. Utrolig hva en tykk lommebok kan utrette enten den nå befinner seg i lommen på en mann eller i vesken til en kvinne..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå