cream Skrevet 26. februar 2002 #1 Del Skrevet 26. februar 2002 Vi skal ha hjemmelaget bryllupskake. Spennende for jeg syntes det er noe av det "viktigste" med den dagen. I buketten min skal det være calaer og da vil jeg ha det på kaken oxo. Så jeg lurer på om det er noen som har noen adresser til brudekakesider her på nettet ?? -Finne litt inspirasjon og ideer til kaken! Takker så mye Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 27. februar 2002 #2 Del Skrevet 27. februar 2002 Tips: ikke bruk ordentlige calaer på kaken, da disse blomstene er giftige! Lage heller cala-blomster i marsipan! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. B Skrevet 27. februar 2002 #3 Del Skrevet 27. februar 2002 Vi vil også ha calla på kaken siden det er det jeg skal ha i buketten. En enkel calla går også igjen på invitasjonene etc. våre. Her er noen linker med calla kaker som jeg har funnet - kom gjerne med flere om dere finner noen: - http://www.absolutelyelegant.com/ae13.html - http://www.jeneva.com/wedding/photo/slide53.htm12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KristinK Skrevet 27. februar 2002 #4 Del Skrevet 27. februar 2002 Et lite tips til de i Drammensområdet som ønsker å lage kake selv: Bokhandelen på Krokstadsenteret leier ut kakestativ. Vet at det har vært en del spørsmål om dette tidligere, men her er det altså en mulighet for å få leiet et.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. mars 2002 #5 Del Skrevet 5. mars 2002 Hvor mye koster leie av kakestativ? Johanna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KristinK Skrevet 5. mars 2002 #6 Del Skrevet 5. mars 2002 Det stativet jeg så tror jeg kostet 300 kr å leie, for 5 dager eller noe...12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. mars 2002 #7 Del Skrevet 5. mars 2002 Kristin K, var dette et kakefat som ikke "gjennomborret" kakene ? Min søster skal lage kakene og håper å unngå den fine pynten med å borre noen gjennom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KristinK Skrevet 5. mars 2002 #8 Del Skrevet 5. mars 2002 Får man stativ som ikke gjennomborer kakene da? Stativet var iallfall et slikt som hang sammen i midten med en søyle, slik at kakene ble gjennomboret med et hull i de to første etasjene.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cream Skrevet 5. mars 2002 Forfatter #9 Del Skrevet 5. mars 2002 Man kan få tak i kakestativ som ikke "gjennomborer" kakene. Et slikt "tripp-trapp" stativ. Det er slikt jeg håper på å få tak i siden det skal være hjemmelaget! For de som er på utkikk etter kakefat til eie eller utlån kan kontakte SGS, Panduro eller Sigsjø AS. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. mars 2002 #10 Del Skrevet 5. mars 2002 Ja jeg har sett et slikt kakefat, men de er fælt dyre å kjøpe bare for en dag liksom. Vet at caca's kan få tak i de til 1300,- men det er så dyrt. Har ei som heter Rannei som driver med diverse, ho kan få tak i samme til 800 eksl frakt m.m fra USA, men fortsatt blir det dyrt synes jeg. Kanksje man skal spleise? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå