Gå til innhold

Hjemmelaget bryllupskake!

cream

Anbefalte innlegg

Vi skal ha hjemmelaget bryllupskake. Spennende for jeg syntes det er noe av det "viktigste" med den dagen. icon_smile.gif

I buketten min skal det være calaer og da vil jeg ha det på kaken oxo.

Så jeg lurer på om det er noen som har noen adresser til brudekakesider her på nettet ??

-Finne litt inspirasjon og ideer til kaken!

Takker så mye icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest KristinK

Et lite tips til de i Drammensområdet som ønsker å lage kake selv:

Bokhandelen på Krokstadsenteret leier ut kakestativ. Vet at det har vært en del spørsmål om dette tidligere, men her er det altså en mulighet for å få leiet et.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Kristin K, var dette et kakefat som ikke "gjennomborret" kakene ? Min søster skal lage kakene og håper å unngå den fine pynten med å borre noen gjennom

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KristinK

Får man stativ som ikke gjennomborer kakene da?

Stativet var iallfall et slikt som hang sammen i midten med en søyle, slik at kakene ble gjennomboret med et hull i de to første etasjene.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan få tak i kakestativ som ikke "gjennomborer" kakene. Et slikt "tripp-trapp" stativ. Det er slikt jeg håper på å få tak i siden det skal være hjemmelaget!

For de som er på utkikk etter kakefat til eie eller utlån kan kontakte SGS, Panduro eller Sigsjø AS.

icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Ja jeg har sett et slikt kakefat, men de er fælt dyre å kjøpe bare for en dag liksom. Vet at caca's kan få tak i de til 1300,- men det er så dyrt. Har ei som heter Rannei som driver med diverse, ho kan få tak i samme til 800 eksl frakt m.m fra USA, men fortsatt blir det dyrt synes jeg. Kanksje man skal spleise?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...