Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Har en god venn som jeg er veldig mye sammen med. Det er ikke til å stikke under en stol at jeg har følelser for ham, og nå lurer jeg på om det kan være noe mer for ham også.

Jeg vet at dere ikke kan si noe om hva han føler, men dere kan kanskje gi meg noen tips og råd om hvordan jeg kan gå fram for å finne ut om det er noe mer?

Som sagt, vi er gode venner, og har en haug felles bekjente. Vi ender alltid opp ved siden av eller rett i nærheten av hverandre, og han kommer mye "tilfeldigvis" borti armen min eller et eller annet (får gåsehud over hele meg når det skjer). Har lagt merke til at det blir en del lange blikk og nesten hver gang jeg ser på ham merker jeg at han allerede ser på meg, eller så møtes blikkene våre etter noen sekunder. Igår tekstet vi litt fram og tilbake, og han kom med frasen "du er helt fantastisk :) ". Jeg lever fortsatt på den! ;)

Hvordan skal jeg nå gå videre for å finne ut om han har følelser for meg? Vil så gjerne be ham ut eller noe, men jeg vet ikke om jeg tør å ta et såpass frampå skritt helt enda. Er litt pinlig om jeg spør ham ut også har jeg feiltolket alle "signalene".

Jeg trenger råd fra erfarne KG-ere ;)

Klem

Skrevet

Hva med bare å spørre litt casual om dere skal finne på noe? Trenger jo ikke være date-date men heller noe litt uformelt! Henge i parken, ta en øl eller noe? Så får dere vært alene sammen og man kan etterhvert finne ut om det er noe mer?

Lykke til!

Klem

Skrevet

Takk for tips!!:) men hva om det blir kleint da?

Noen andre forslag også? Jeg blir seriøst gal her.. Glad for alle med tips og råd! Hva gjør dere når dere er forelsket?

Gjest Gjesten
Skrevet

Takk for tips!!:) men hva om det blir kleint da?

Noen andre forslag også? Jeg blir seriøst gal her.. Glad for alle med tips og råd! Hva gjør dere når dere er forelsket?

Slutt og tenk så mye, hva er det med folk som analyserer så helt sykt. Du tenker og grubler så alt for mye om hva som skjer hvis jeg gjør ditt og datt. Bli litt mer dirkete i meldingene dine da bare. Om han skriver du er fantastisk og du liker han håper jeg inderlig du ikke bare takker og smiler fint, da sender du tilbake noe flott om han da så drar du den videre derfra. Siden du ikke har gjort det til nå, da foreslår jeg at du tar frem mobilen din nå... langhelg og nå, hør med hva planer han har for helga da...ser du om han spør tilbake hva du skal finne på...så er du allerede igang..

Skrevet

Slutt og tenk så mye, hva er det med folk som analyserer så helt sykt. Du tenker og grubler så alt for mye om hva som skjer hvis jeg gjør ditt og datt. Bli litt mer dirkete i meldingene dine da bare. Om han skriver du er fantastisk og du liker han håper jeg inderlig du ikke bare takker og smiler fint, da sender du tilbake noe flott om han da så drar du den videre derfra. Siden du ikke har gjort det til nå, da foreslår jeg at du tar frem mobilen din nå... langhelg og nå, hør med hva planer han har for helga da...ser du om han spør tilbake hva du skal finne på...så er du allerede igang..

Du bruker nicket mitt! :sjokk:

Men ellers er jeg egentlig enig i det du skriver: Bare ta kontakt, TS, du trenger jo ikke be ham ut på "ordentlig" date heller, hvis dere er gode venner, så kan du vel bare spørre om han vil bli med ut og spise lunsj eller middag. Da får dere litt alene-tid, så kan du jobbe videre derfra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...