AnonymBruker Skrevet 8. juni 2011 #1 Skrevet 8. juni 2011 Han bare klarer ikke å ha sex når det virkelig gjelder - og vi ønsker oss barn så inderlig. Han sier det er prestasjonsangst... Kan vi få hjelp på noen måte - til å bli gravide uten å ha sex? Noen som vet hvor/ hva dette evt koster?
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2011 #2 Skrevet 8. juni 2011 han kan jo bare ta seg en runk og sørge for at sæden havner i et sterilt glass. Så bruker du en steril sprøyte til å suge deg opp og så sprøyter du det selv inn i vaginaen.
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2011 #3 Skrevet 8. juni 2011 Klarer han å få utløsning alene? Da kan dere forsøke å ta det over i en sprøyte så sprøyter du det inn i livmor selv. Sæden må være fersk da. Skal du bruke en klinikk tenker jeg prisen kan ligge på ett par tusen per gang, så kommer reisen og ulike medisiner i tilegg. Danmark har gode private klinikker eks Cirkonia der jeg var. Du kan ringe eller sende dem en mail så far du svar på alt.
Klematis Skrevet 8. juni 2011 #4 Skrevet 8. juni 2011 Må han vite når det gjelder? Prøv å ha sex jevnlig og ikke kun rundt EL og holdt ham helt i mørket når det gjelder syklusen din. Dersom du aldri tar intitiativ ellers og plutselig er helt på ham rundt de kritiske dagene er det jo lett å skjønne at han kan få litt prestasjonsangst. Hvis det absolutt ikke vil fungere så kan du kanskje få ham til å levere i en kopp og så injisere deg selv med en engangssprøyte (uten nål, selvsagt)? Har også hørt om noen som får mannen til å levere, har sæden i en slik menskopp og setter den inn for noen timer. Noen prøver også å suge opp ekstra mange svømmere ved å ordne seg en orgasme eller to med denne på plass Jeg har mest tro på sprøytemetoden, men begge deler kan helt sikkert fungere.
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2011 #5 Skrevet 8. juni 2011 Kan ikke tenke meg at dere får hjelp uten å ha prøvd med sex først, da må dere ihvertfall betale alt selv. Prøv å ikke ha pliktsex. Legg graviditetsmaset på hylla for en stund og ha sex når dere ønsker det. Lek sammen. Dere må få tilbake lysten. Etterhvert så kan du friste han når du vet du har EL, men ikke si noe til han om det (så sant dere er enige om å bli gravide). IVF (prøverør) koster ca 30000 kr for ett forsøk i det private. Men man kan kjøpe en pakke på tre forsøk til en litt billigere pris en hva tre enkle koster. Medisiner kommer i tillegg og kan koste fra 5000 til 15000 for ett forsøk.
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2011 #6 Skrevet 8. juni 2011 Kan ikke tenke meg at dere får hjelp uten å ha prøvd med sex først, da må dere ihvertfall betale alt selv. Prøv å ikke ha pliktsex. Legg graviditetsmaset på hylla for en stund og ha sex når dere ønsker det. Lek sammen. Dere må få tilbake lysten. Etterhvert så kan du friste han når du vet du har EL, men ikke si noe til han om det (så sant dere er enige om å bli gravide). IVF (prøverør) koster ca 30000 kr for ett forsøk i det private. Men man kan kjøpe en pakke på tre forsøk til en litt billigere pris en hva tre enkle koster. Medisiner kommer i tillegg og kan koste fra 5000 til 15000 for ett forsøk. Du trenger jo selvfølgelig ikke full IVF, men bare inseminasjon. Sorry. Det er ikke så dyrt. Men noen tusenlapper blir det.
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2011 #7 Skrevet 8. juni 2011 De trenger ikke IVF så lenge han er i stand til å levere selv. De kan bruke samme metode som ved donorinseminasjon, bare med egen sæd. Koster ett sted mellom 2 og 4 tusen i Danmark. Medisinene kommer på ca 1000,- alt ettersom hvor mye medisiner de mener er nødvendig. Forøvrig ville jeg heller forsøkt å bruke sprøyte, koster en tier på apoteket.
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2011 #8 Skrevet 8. juni 2011 TS her. Tusen takk for alle svar. Kan det funke å be han om å få utløsning på egenhånd? Blir ikke det samme type prestasjonsangst? Det er ikke så lett å ha sex jevnlig uten å twenke på EL pga vi har veldig sjelden sex generelt...og da blir sjansene lik 0...
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2011 #10 Skrevet 8. juni 2011 han kan jo bare ta seg en runk og sørge for at sæden havner i et sterilt glass. Så bruker du en steril sprøyte til å suge deg opp og så sprøyter du det selv inn i vaginaen. var det bare meg som brakk meg av å lese det der?
Stinelin Skrevet 8. juni 2011 #11 Skrevet 8. juni 2011 var det bare meg som brakk meg av å lese det der? Tror det, var det ekkelt? Hva sier mannen til at dere nesten aldri har sex, og han ikke klarer når dere prøver? Jeg tenker at om han også har lyst på barn bør han vel være motivert for å ha sex oftere? Ellers støtter jeg det med å dra sæden opp med ei sprøyte og sette inn selv. Vurderte det selv i en periode jeg var drittlei sex, men det tok seg opp igjen da jeg ga opp og lot det skure og gå. Lykke til!
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2011 #12 Skrevet 8. juni 2011 Tror det, var det ekkelt? Hva sier mannen til at dere nesten aldri har sex, og han ikke klarer når dere prøver? Jeg tenker at om han også har lyst på barn bør han vel være motivert for å ha sex oftere? Ellers støtter jeg det med å dra sæden opp med ei sprøyte og sette inn selv. Vurderte det selv i en periode jeg var drittlei sex, men det tok seg opp igjen da jeg ga opp og lot det skure og gå. Lykke til! Det er han som ikke er så gira - for å si det sånn...så tror ikke han lider noen nød..vi er bare ikke så veldig seksuelle av oss. Jeg kunne gått hatt sex oftere...men klarer meg fint...bare ikke akkurat nå når vi ønsker oss barn!
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2011 #13 Skrevet 8. juni 2011 Hvordan skal man presentere dette for en gutt? Hva tror dere reaksjonen vil være?
Stinelin Skrevet 8. juni 2011 #14 Skrevet 8. juni 2011 Men han skjønner vel at det må sex til for å lage barn. Jeg blir alltid overraska når jeg hører om menn som vil ha barn, men vil ha sex sjelden. Tror de at de små kommer med storken eller..?
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2011 #15 Skrevet 8. juni 2011 Men han skjønner vel at det må sex til for å lage barn. Jeg blir alltid overraska når jeg hører om menn som vil ha barn, men vil ha sex sjelden. Tror de at de små kommer med storken eller..? Ikke sant??? Det er merkelig...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå