Gjest Gjest Skrevet 8. juni 2011 #1 Skrevet 8. juni 2011 Jeg kan ikke si for mye om forholdet fordi vedkommende er her på kg og ganske aktiv på samlivsforumet. Saken er at følelsene mine ikke lenger er der. Det har vært sånn en stund og jeg tror ikke hun aner hva som kommer. Har forsøkt å være meg selv og fått de tilbake, men har innsett at ting ikke blir de samme lenger. Det er viktig for meg å gjøre dette på en real og ordentlig måte fordi jeg er veldig glad i jenta fortsatt og ønsker ikke å såre henne. Skal man legge absolutt alle kort på bordet, eller er diverse detaljer greit å holde for seg selv? Skal jeg gå litt rundt grøten å si noen fine ord til henne, eller bør jeg være veldig direkte å la hun styre mesteparten av den eventuelle samtalen?
Gjest Nanette Skrevet 8. juni 2011 #2 Skrevet 8. juni 2011 Og hvor lenge har dere vært sammen? Er jo bare å ta en prat med henne det.
Gjest Fable Skrevet 8. juni 2011 #3 Skrevet 8. juni 2011 Kommer litt an på detaljene. Er det noe hun burde vite, burde du selvfølgelig si det. Om du går direkte frem eller pynter litt på det vet du vel best hvordan hun håndterer. Men du får ha lykketil =)
Gjest tina69 Skrevet 8. juni 2011 #4 Skrevet 8. juni 2011 Jeg kan ikke si for mye om forholdet fordi vedkommende er her på kg og ganske aktiv på samlivsforumet. Saken er at følelsene mine ikke lenger er der. Det har vært sånn en stund og jeg tror ikke hun aner hva som kommer. Har forsøkt å være meg selv og fått de tilbake, men har innsett at ting ikke blir de samme lenger. Det er viktig for meg å gjøre dette på en real og ordentlig måte fordi jeg er veldig glad i jenta fortsatt og ønsker ikke å såre henne. Skal man legge absolutt alle kort på bordet, eller er diverse detaljer greit å holde for seg selv? Skal jeg gå litt rundt grøten å si noen fine ord til henne, eller bør jeg være veldig direkte å la hun styre mesteparten av den eventuelle samtalen? La henne styre samtalen og svar henne ærlig på spørsmålene som kommer.
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2011 #5 Skrevet 8. juni 2011 Ok, vedkommende er aktiv her på samlivsforumet. Det betyr for det første at en av oss her innen blir slått opp med ganske snart OG ikke minst at vi da vil kunne gjenkjenne denne tråden i ettertid og vite at det føst ble kunngjort her inne. Ærlig talt er dette en fryktelig dårlig arena å disktere dette på nåd du vet hun er aktiv her inne. For alt du vet kan hun være en av oss anpnyme som svarer i tråden til og med. Det er en litt grotesk tanke at hun skal kunne sitte å gi svar til deg om hvordan du best mulig skal slå opp med hene. 10
Gjest Katten. Skrevet 8. juni 2011 #6 Skrevet 8. juni 2011 SKAL DU DUMPE MEG?!?!?!?!?!?!!?!?!??!?!?!?!?!?!?!?! 7
Gjest thats me Skrevet 8. juni 2011 #7 Skrevet 8. juni 2011 Puuh, det er ikke meg for jeg er singel, kom jeg på. Du må fortelle at du gjør det slutt fordi følelsene for henne har tatt slutt, og da må du regne med en del spørsmål om hvorfor følelsene har tatt slutt. Og da ville jeg prøve å unngå å bruke årsaker som kan virke sårende, det er sårende nok at kjæresten gjør det slutt.
FrøkenJosefine Skrevet 8. juni 2011 #8 Skrevet 8. juni 2011 Ja, nå fikk jo samtlige kg-ere litt noia..hehe 6
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2011 #9 Skrevet 8. juni 2011 Ja, nå fikk jo samtlige kg-ere litt noia..hehe god vi er flere 2
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2011 #10 Skrevet 8. juni 2011 Jeg kan ikke si for mye om forholdet fordi vedkommende er her på kg og ganske aktiv på samlivsforumet. Saken er at følelsene mine ikke lenger er der. Det har vært sånn en stund og jeg tror ikke hun aner hva som kommer. Har forsøkt å være meg selv og fått de tilbake, men har innsett at ting ikke blir de samme lenger. Det er viktig for meg å gjøre dette på en real og ordentlig måte fordi jeg er veldig glad i jenta fortsatt og ønsker ikke å såre henne. Skal man legge absolutt alle kort på bordet, eller er diverse detaljer greit å holde for seg selv? Skal jeg gå litt rundt grøten å si noen fine ord til henne, eller bør jeg være veldig direkte å la hun styre mesteparten av den eventuelle samtalen? kan du hvertfall si hvor lenge dere har vært sammen? du er så vag at jeg får helt noia! 2
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2011 #11 Skrevet 8. juni 2011 Det er viktig for meg å gjøre dette på en real og ordentlig måte fordi jeg er veldig glad i jenta fortsatt og ønsker ikke å såre henne. Hadde du ønska å gjøre det på en real måte hadde du ikke lagt det fremtidige bruddet ut på et nettsted som du vet hun er aktiv på. 3
Gjest Fable Skrevet 8. juni 2011 #12 Skrevet 8. juni 2011 SKAL DU DUMPE MEG?!?!?!?!?!?!!?!?!??!?!?!?!?!?!?!?! Er du blitt jente?! =D Ja, nå fikk jo samtlige kg-ere litt noia..hehe Heldigvis kan ikke mannen min ett eneste ord norsk =D Så er ikke bekymra...phew 1
FrøkenJosefine Skrevet 8. juni 2011 #13 Skrevet 8. juni 2011 Jaja, dere merker jo fort hvis tickeren min er borte.. 6
Gjest Consensio Skrevet 8. juni 2011 #14 Skrevet 8. juni 2011 Heldigvis kan ikke mannen min ett eneste ord norsk =D Så er ikke bekymra...phew Haha, samme her. Eller han kan noen ord på norsk, men han hadde aldri i verden klart å skrive en hel setning på norsk TS; si det bare som det er. Ikke gå rundt grøten, ikke gi henne noen håp om at det kanskje kan ordnes (det er det verste), svar ærlig på spørsmålene hennes. Prøv å hold en viss avstand samtidig som du er medfølende for henne.
Gjest Tirkes Skrevet 8. juni 2011 #15 Skrevet 8. juni 2011 (endret) kan du hvertfall si hvor lenge dere har vært sammen? du er så vag at jeg får helt noia! Jeg tror det er akkurat det han/hun er ute etter. Ganske brilliant egentlig, om der hadde funnes en Troll of the Week-pris så hadde jeg nominert denne posten. Brilliant i utførselse, legg merke til at h*n ikke nevner alder, bosted, hvor lenge sammen, om de er samboere, kjærester eller gift blir ikke understreket, ikke avkreftet om de har barn eller ei, veldig åpen. Jeg foreslår at TS slutter å trolle og heller får seg karriere som horoskop-forfatter. "Åh herregud dette er jo sååå meg." Endret 8. juni 2011 av Tirkes 8
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2011 #16 Skrevet 8. juni 2011 Heldigvis skriver du alt for godt til å være samboeren min.... Tror du troller. Men: - At du er glad i henne fremdeles. - Det er lov å forberede henne litt på at alt ikke er så bra, før du gjør det slutt. Så hun ikke får hakeslepp. - Være ydmyk, trøste henne osv.. - IKKE gi henne falske forhåpninger at det en dag kan bli noe igjen, gjør du det slutt, så gjør du det slutt! 1
Raven Emerald Skrevet 8. juni 2011 #17 Skrevet 8. juni 2011 Godt det ikke er min samboer, heller. Han kan heller ikke norsk. =P Heldigvis skriver du alt for godt til å være samboeren min.... Tror du troller. Men: - At du er glad i henne fremdeles. - Det er lov å forberede henne litt på at alt ikke er så bra, før du gjør det slutt. Så hun ikke får hakeslepp. - Være ydmyk, trøste henne osv.. - IKKE gi henne falske forhåpninger at det en dag kan bli noe igjen, gjør du det slutt, så gjør du det slutt! Og så må du si til henne at hun må si hvem hun er, så dem av oss som tror det er dem, iallefall kan puste lettet ut... =P Nei, men seriøst: Det er også greit at du ikke begynner med noen voldsomme forsøk på å bygge selvtilliten hennes mens du snakker med henne, ved å skryte av alle hennes fantastiske egenskaper. Da gir det så utrolig mye mindre mening hvorfor du gjør det slutt. Legg vekt på å være litt konkret; blir det slutt fordi følelsene dine har endret seg? Da sier du det, og lar heller henne spørre om det hun ønsker. Vær ærlig, men ikke utbrodér i det vide og det brede. Det er bedre at du gir den konkrete informasjonen, for så å heller stille deg åpen for spørsmål. 1
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2011 #18 Skrevet 8. juni 2011 Takk og lov for at min lå og sov når denne ble postet i dag! Men jeg fikk angst i ca 30 sek Men du sier diverse detaljer, da høres det jo ut som det ligger mer bak enn at du bare har mistet følelsene for henne? Jeg ville latt henne komme med spørsmålene og svart så ærlig som mulig.
Gjest Gjest Skrevet 8. juni 2011 #19 Skrevet 8. juni 2011 Jeg er så glad for at kjærsten min ikke skriver bokmål! :-P
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2011 #20 Skrevet 8. juni 2011 Jeg er så glad for at kjærsten min ikke skriver bokmål! :-P KAN han det ikke, eller bare skriver han det sjelden? Nei, huff. Tror vi var mange som fikk litt noia av denne tråden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå