AnonymBruker Skrevet 8. juni 2011 #1 Skrevet 8. juni 2011 Jeg trives svært dårlig på skolen. Jeg har ikke kommet spesielt nært med noen av jentene i klassen min, og har følt meg veldig mye utenfor. Nesten ingen av jentene kjente hverandre fra før av, så saken er ikke det at de alltid har vært en gjeng, men alle var i samme situasjon ved begynnelsen(ny klasse med nye elever). Det har gjort meg veldig lei meg, og dette fordi jeg hater å ikke ha noen å være sammen med. Jeg er veldig sosial og elsker å ha mennesker rundt meg. Dessverre har jeg fått skyhøyt fravær, og vært borte en dag eller to hver uke det siste halvåret, og den siste måneden har jeg vært på skolen én dag. Karakterene mine derimot er ganske gode, så det har ingenting med at jeg ikke gidder og er lat å gjøre. Det er ikke så veldig gøy å føle seg utenfor i absolutt alle sammenhenger når du faktisk er på skolen pluss minus 6-7 timer om dagen, fem dager i uken. Det føles helt vanvittig vanskelig. Jeg ble ringt opp av læreren min i går, og han sa han ville ha en "samtale" med meg(telefonsvarer). Han hørtes ikke spesielt blid ut, og han er ekstremt uforskammet mot de aller fleste i klassen min(og det er faktisk uten grunnlag. han har t.o.m. oppfordret til å ikke gå på universitetet, det sier vel sitt om den læreren). Hva tenker dere om det? Karakterene er satt, og jeg regner med at karakterkortet er klargjort. Vi skal vel strengt tatt ikke ha noe mer ordentlig undervisning. Jeg har hørt at det er ekstremt mange fritimer, og hva skal jeg gjøre i de fritimene!? Sitte alene i timesvis? Vil fravær resten av skoleåret gi noe konsekvenser? Og kan man risikere å ikke få året sitt godkjent om man har høyt fravær? Jeg får karakter i alle fag.
Mann36 Skrevet 8. juni 2011 #2 Skrevet 8. juni 2011 Herlighet, tror du at du får spesialbehanding fordi du er feig? Kom deg på skolen, eller ta året om igjen.
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2011 #3 Skrevet 8. juni 2011 PS: Jeg er 100% klar over at høyt fravær ikke er positivt på noen som helst måte, men jeg har funnet en løsning på neste skoleår, så problemene vil ikke vedvare.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå