Affektiv Skrevet 8. juni 2011 #1 Skrevet 8. juni 2011 Jeg har veldig mørkt hår, sånn mørkebrunt. Er opprinnelig askeblond, men har hatt det platinablondt de siste åra. I februar farget jeg det mørkebrunt, men nå er jeg lei og vil farge det lysebrunt med lyse striper. Denne fargen er veldig nær min egen. Jeg har brukt kald mørkebrun (nr 4 og nr 3 litt om hverandre), og vil ha en kald lysebrun (nr 5 eller 6). Vil det drepe håret mitt å bleke det og så farge det lysebrunt etterpå? Har ganske slitt hår og har ikke råd til frisørtime. Siden jeg bare har brukt kalde farger og i tillegg bleker det først (som trekker ut de røde pigmentene), vil jeg få rødskjær i håret da? Takk Btw... noen som har prøvd de ammoniakkfrie fargene på apoteket? Har tenkt å prøve de. Husker ikke navnet
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2011 #2 Skrevet 8. juni 2011 Hadde mørkt hår selv, og skulle prøve å farge det lysere. Det ble HELT krise. Gult, rødt og grønt omhverandre. Endte opp med å kjøpe haugevis av farge og ødela håret, og tilslutt farget det mørkt igjen slik det opprinnelig var. Vil anbefale deg en tur til frisøren, for du kommer til å bruke like mye penger til å rette opp. Be om å få frisørtime hos lærling. Da får du halv pris mange steder, og en profesjonell frisør følger opp og går gjennom tilslutt. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå