Gå til innhold

Bokser/esker til flytting

Anbefalte innlegg

Gjest Ms. Raggsokk
Skrevet (endret)

Noen som vet av steder de selger slike flyttebokser (f.eks. i papp som kan legges sammen)? Har sett på Clas Ohlson, og kjøpt etpar der.

Har butikkene pappesker lenger, eller presser de sammen alt asap? kan man spørre om esker f.eks. på Rema, eller er det småfrekt?

Endret av Ms. Raggsokk
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg jobber på butikk, og folk kommer ofte innom å hører om vi har liggende, og viss ikke samler vi opp så vedkommende kan komme å hente senere på dagen, for pappesker?! ja det er det nok av..:) det går fint ant å spørre, ikke noe i veien med det!:):) lykke til:D

Gjest Spinell
Skrevet

Sist jeg trengte det, hadde både Biltema og Ikea kjekke flytteesker til salgs.

Ellers er det slett ikke frekt å spørre på matbutikkene. Har de så har de, og da vil du jo spare dem for litt avfall.

Jeg har dessuten hentet fine esker på Vinmonopolet. De er som regel veldig solide, men sjelden veldig store :)

Skrevet

Ikea selger store esker ment til flytting!:-)

AnonymBruker
Skrevet

City Self Storage

Ikea

Biltema

Clas Ohlson

Staples

Fretex

Skrevet

Det beste er bananesker... De gangene jeg har flytta så har jeg bare spurt på butikkene og fått det... Det er superpraktisk, fordi de har lokk. Nå bor vi i hus, og alle de 87 eskene jeg fikk samla inn forrige gang står på kryploftet til neste gang vi skal flytte. De forrige gangene har jeg bre lagt en annonse på Finn eller skrevet på facebook at jeg har masse bananesker som jeg gir bort, når jeg er ferdig med å bruke dem. Da har jeg blitt kvitt de enkelt og greit også. De er kjempesolide, og de blir ikke for tunge, selv om du stapper de fulle av bøker! :)

Gjest Tirkes
Skrevet

Biltema, Ikea og clas ohlson selger bl.a flyttekasser med lokk.

Men jer er selv fan av bananeskene som Kirsti nevner, de er passe str til at de ikke kollapser om du fyller dem med steintøy og bestikk, har fine håndtak og er veldig stable-bare. :-)

Jeg har ofte spurt på butikker etter esker. Spør gjerne og deretter si fra at du kan komme innom i morgen eller etter varemottak, for mange butikker presser pappen sammen og ødelegger eskene klar til resirkulering så snart de kan, for å holde lagerene ryddige.

Skrevet

Vi skal flytte snart, og bruker også bananesker fra dagligvarebutikk. De er veldig praktiske. :)

Gjest Ms. Raggsokk
Skrevet

Takk for tips, da skal jeg rusle ned på Rema i morgen og høre om de har noe :)

Skrevet

Europris har bra og rimelige - jeg har dessuten kjøpt spesialesker til tallerkener og glass hos Cityselfstorage. Litt kostbart, men mye lettere å pakke :jepp:

AnonymBruker
Skrevet

Vi foretrekker også bababesker. Men i det siste har vi måttet kjøre rundt til mange butikker for å spørre, tydeligvis mange ute i samme ærend, og det blir fort tomt. Men nå bor det mange studenter i området vårt...

AnonymBruker
Skrevet

Vi foretrekker også bababesker.

Eh, bananesker (bomma litt på tastaturet...)

Skrevet

Jeg jobber på butikk, og folk kommer ofte innom å hører om vi har liggende, og viss ikke samler vi opp så vedkommende kan komme å hente senere på dagen, for pappesker?! ja det er det nok av..:) det går fint ant å spørre, ikke noe i veien med det!:):) lykke til:D

Gjest Ms. Raggsokk
Skrevet

Har hørt på fire matbutikker nå, ingen hadde esker. Blæh. Har kjøpt etpar sånne sammenleggbare på clas ohlson da. Skal ha tunge ting i dem, så får jeg ta klær etc i søppelposer..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...