momo Skrevet 8. juni 2011 #1 Del Skrevet 8. juni 2011 Jeg skal i sommer kjøpe skyvedørsgarderobe fra ikea, 3 m lang. Vi er 2 voksne som skal dele skapet. Og jeg lurer på tips til innredning. Er det best med mest plass til å henge opp klærne, eller mest plass til skuffer? Eller noe annet som er lurt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Normalfordeling Skrevet 8. juni 2011 #2 Del Skrevet 8. juni 2011 Jeg liker Elfa sitt system. Det eneste du skrur fast i veggen er de vertikale skinnene. Alt av innredning kan fort endres ved behov. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leeloo Skrevet 8. juni 2011 #3 Del Skrevet 8. juni 2011 Jeg ville kjøpt den uttrekkbare skoholderen som tar 16 par småsko (forutsatt at dere har så mange par da, regner med at det fungerer for herresko også ), de holder fasongen og det blir ikke rot. Man har ofte ikke så veldig mange lange kjoler, så som regel holder det med ett 50 cm langt heng, resten kan være doble heng. Ett 50 cm skap med fullhøyde Antonius kurver kan være greit til alt som skal brettes (mye rimeligere enn å kjøpe Komplement-kurvene). Kjøper dere 236 høyde og mangler bodplass ville jeg hatt hyller med plastkasser øverst til vintertøy etc. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2011 #4 Del Skrevet 8. juni 2011 Jeg har skuffene til Ikea i 60 km dybde, og synes det er utrolig hva som får plass i dem. En del plagg skal jo helst ikke henge heller, selv om det er veldig in nå. Jeg har en garderobestang også, men får glatt plass til alt som må henge på 75 cm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tirkes Skrevet 8. juni 2011 #5 Del Skrevet 8. juni 2011 Jeg har 3 meter skyvedørsgarberobe. Har 70 cm til "heng", her har jeg også noen skokyller i stivt tøy fra Ikea hengende. Jeg opplever at jeg mngler hengeplass, så det er alt etter hvordan man gjør med tøy. Jeg har omtrent halvparten av skapet i små nettinghyller som kan trekkes ut / skuffer, og har også flere store åpne hyller - noe som jeg elsker, der har jeg plastkurver stående med sokker, strømper, småting som lett forsvinner i mengden osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
momo Skrevet 8. juni 2011 Forfatter #6 Del Skrevet 8. juni 2011 Tusen takk for svar! Jeg er jo jente, så masse kjoler, sko og bluser her. Så da kanskje lønner det seg med mest plass til å henge opp klærne. Jeg har en stor kommode til meg selv ved siden av, der har jeg alt av undertøy, t-shirts og singletter. Kanskje være lurt å ha en sånn henger til bukser også. Så hvis det blir en meter med henger og skoholder, så en meter til henger og buksehenger. Så to 50 cm, til tråd skuffer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tirkes Skrevet 8. juni 2011 #7 Del Skrevet 8. juni 2011 http://www.nyttig.no/produkt.cfm?id=382 :-) Også en fin ting. Korte topper og bukser får lett plass her. For mye klær? Neeeh. Aldri. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leeloo Skrevet 8. juni 2011 #8 Del Skrevet 8. juni 2011 IKEA har også buksehenger, men jeg synes det fungerer bedre med vanlig stang og henger til buksene mine, får plass til mer da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lulilelu Skrevet 8. juni 2011 #9 Del Skrevet 8. juni 2011 Man har ofte mange topper, tunika og sjorter som helst bør henge for at de ikke skal bli rynkete. Derfor synes jeg det er greit å ha skap med stang oppe til dette og en stang nede til bukser. Bukser tar mye plass men man får plass til flere bukser på stang enn i en skuff, i tillegg til at man kan se alle buksene og de er lett tilgjengelig. I tillegg ha et skap til kjoler og sko. Hvis du har en egen kommode til undertøy og topper så trenger du ikke så mange skuffer og hyller, men noen er jo greit å ha, f.eks til shortser og treningstøy. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå