Gjest pooh Skrevet 13. november 2003 #1 Skrevet 13. november 2003 Lurte på om det var noen som så et program på tvn her om dagen om jenter i 12 års alderen som konkurerte på å bli med i ol.Kan godt hennde det er jeg som overeagerer,men jeg syntes de trente de små jentene alt for hardt.Ble helt skremt jeg. :o
Gjest Tex Skrevet 13. november 2003 #2 Skrevet 13. november 2003 Trodde det var aldersgrense for å få være m i OL jeg....
Gjest Anonymous Skrevet 13. november 2003 #3 Skrevet 13. november 2003 Hvis det var disse Turn-jentene, så jeg programmet ja. Ufattelig at noen kan gjøre slikt, og i hele tatt har grodd fast i den gamle måten å lære bort på. Barn har behov for støtte og motivasjon. Og det aller viktigste er at barn må røre seg variert i forhold til kroppen og veksten. Ble helt skremt over å se hvordan de behandlet jentene også litt hvordan foreldrene pushet på. Hvis jeg ikke tar helt feil, så skal ikke barn spesialiserer i en spesiell idrettsgren før de er ca 11-12 år. Jeg drev med turn tidligere og jeg var trener for turn. Vi var hele tiden obs på å variere treningene hele tiden slik at det ikke skulle spesialiserer på en ting. Belastningsskader på små barn er jo helt bak mål...
Gjest pooh Skrevet 13. november 2003 #4 Skrevet 13. november 2003 ja det var det programmet om turne jenter jeg mente.jeg kunner aldri ha pushet barnet mitt slik.Det var utrolig skremmende å se.Stakkars jenter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå